Šuten Doji

884 36 4
                                    

Alebo z hiragany Shuten Doji.

Fakt, že vám niekto odcudzil gril zo záhrady alebo náradie z garáže, môže byť naozaj k naštvanie. Až sa to stane nabudúce, pripomeňte si, že je to o dosť lepšie, než prítomnosť démona, ktorý unáša ženy z mesta, aby ich zjedol.

Podľa legendy, v meste Kjóto sa tento príbeh udial. Velikánsky zlobor Šuten Doji (v preklade "opitý chlapec") lákal ženy z mesta do svojho hradu v horách, aby ich následne uväznil a zožral. Samozrejme, žiadny správny vládca by nemohol niečomu takému len nečinne prizerať.

Japonský cisár teda povolal muža menom Minaomoto "Raika" Jorimitsu a päť ďalších mužov, aby sa nepríjemné beštie zbavili.

Aby predišli podozrenie, prezliekli sa za budhistické mníchmi a pod svoje oblečenie skryli zbrane a brnenia. Po ceste do zlobrov hradu stretla šestica tri bohmi v ľudskej podobe, ktorí dali Raika čarovnú helmu a saké, ktoré dokáže vyvolať ťažký spánok (samé je druh sushi 🍣)

To im prišlo vhod, keď vstúpili do hradu a ponúkli zlobrovi saké, v nádeji že zaspí a budú ho môcť zabiť v spánku. Ale nebolo to také ľahké, Šuten Doji sa zmenil v červeného démona, a hoci bol sťatý, jeho hlava stále bojovala v snahe dosiahnuť pomsty.

Raika sa však ubránil za pomoci kúzelné helmy, démona usmrtil a oslobodil tak Kjóto.

......

No podľa tvrdenia iných žien videli červenú postavu kráčajúc po ulici.

Ale kto vie či ešte existuje alebo je to iba príbeh z dávnych čias japoncov.

Dokonca prešiel aj úpravami anime. No posúďte sami:

Japonsko je veľmi bohatá krajina na dosť divné legendy a mýty

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Japonsko je veľmi bohatá krajina na dosť divné legendy a mýty.
Ide o to ako to vidíte. Keby to vidíte mojími očami tak by ste sa radovali a plánovali let do Japonska.
😂😂😂😁😁😁.
A je mi ľúto že som trochu zaostávala ale uvažujem že toto knihu skončím. Nemám moc nápadov a musím si spomenúť na ďalšie legendy a pokúsim sa dať aj tie divné alebo smiešne.

Vaša
                    †LaAnonymka†


Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now