Sídlo rodiny Himuro
Táto legenda hovorí o temnej histórii domu, v ktorom straší. Rodina Himuro bola vyvraždená práve vo svojom domove. Je to legenda, alebo pravda? Niektorí tvrdia, že známa hra Fatal Frame bola založená na skutočnej udalosti. Lovci záhad rolujú mapy, berú ďalekohľady, baterky a vydávajú sa vypátrať skutočnú pozíciu sídla rodiny Himuro.Existuje?!
Poďme hovoriť o legende. Sídlo Himuro existuje. Je to rozľahlé panstvo v tradičnom japonskom štýle. Dom sa má pravdepodobne nachádzať v kamennom údolí niekde mimo rozľahlých štvrtí Tokia. Úbohý, krásny dom sa stal slávnym kvôli najväčšej masovej vražde v histórii Japonska.
Hovorí sa, že rodina praktikovala staré a zakázané Shinto rituály, ktoré boli už veľmi dávno zakázané japonským právnym systémom. Jeden z týchto rituálov sa volal „Rituál uškrtenia.“ V tomto rituáli ide presne o to, o čom hovorí: o obeť mladého dievčaťa. Tento rituál mal pomôcť rodine Himura od zlých mocí. Verili, že na ich pozemku sa nachádza portál do pekla, z ktorého prichádza na ich rodinu zlá karma. Každých päťdesiat rokov vyberali mladučké dievča z ich rodiny a vychovávali ju v tajnosti pred úradmi, okolím a prakticky celým svetom.
Až prišiel čas, vybrané dievča privliekli do svätyne na nádvorí, kde jej uviazali povraz okolo krku, rúk a nôh. Skupina ľudí prezlečená za volov (yokai démoni – tí, ktorí majú v pekle podobu volských alebo konských hláv, pozn. red.), zatiahla za povrazy a roztrhla tak telo mladého dievčaťa na kusy. Krvavé povrazy boli uviazané okolo miesta kde sa mal nachádzať portál.
Takto si rodina Himura získavala odstup od zlých síl po celé storočia. Rituál sa posúval ďalším generáciám, až do jedného osudového dňa, kedy sa vybrané dievča zamilovalo do chlapca, ktorého uvidelo skrz svoje okno. Pre rituál mali byť všetky dievčatá čisté a nepoškvrnené od vonkajšieho sveta. Duša tohto dievčaťa však bola už spätá s cudzím človekom, do ktorého sa zamilovala. Celý rituál dopadol príšerne, duša dievčaťa bola pripútaná k pozemskému svetu a hlava rodiny Himuro začala panikáriť. V ošiali šialenstva vzal tradičný japonský meč katanu, a vyvraždil celú svoju veľkú rodinu. Muž veril, že vyvraždením svojej rodiny predíde apokalypse, ktorá by sa zosypala na celý svet. Nakoniec spečatil aj svoj život spáchaním harakiri (samovraždy).
Ak sa vydáte predsa len s poriadnou dávkou odvahy do domu, mohli by ste nájsť krvavé odtlačky rúk na stenách a ostatky povrazov. Ľudia, ktorí vstupujú dovnútra sú okamžite nájdení mŕtvi so stopami povrazu na krku. Dokonca v sídle je aj pár okien, ktoré keď vyfotíte, na fotografii sa zobrazí mladá žena v kimone, ktorá stojí v okne a pozoruje dvor.
No už po dlhom čase dúfam že sa vám páčila.
Vaša
†LaAnonymka†
YOU ARE READING
Legendy (a Mýty) Japonská
Historical FictionMožno poznáte legendy svojho okolia ale možno nepoznáte legendy Japonska. Táto kniha je o viacerých legiend Japonska. Niektoré z nich sú strašidelné ale iné sú buď zvláštne, divné alebo nezmyselné. Dúfam že sa vám to bude páčiť.