Otoroshii

548 26 1
                                    


PREKLAD: osoroshii, čo znamená "strašidelný"

Inak ju ľudia volajú aj  odoroshi, odoro odoro, keippai.

Vyskytujú sa hlavne vo svätyňach, chrámov a domov; nájsť nad bránami a dverami.

Jedálniček: malé zvieratá a zlí ľudia.

Správanie: Otoroshi je známy mnohými regionálnymi názvami, väčšina z nich je wordplays označujúci tento príšerný kurz, divokú hrivu, ktorá pokrýva jeho telo a jeho strašidelný vzhľad. Zdá sa, že sú chlpaté, skrčené, štyri-legged beasts s divokými pazúrikmi a kly. Môžu mať modrou alebo oranžovú kožu.

Vzhľad: O tomto vzácnom a tajomnom stvorení je málo známe, hoci jeho existencia je známa už celé stáročia. Otoroshi sú majstri maskovania a sú len zriedka videní okrem toho, kedy chcú byť. Najčastejšie sa nachádzajú na vysokých miestach, ako sú strechy a brány nad chrámami a torii oblúky v svätyni, ktoré oddeľujú fyzický svet od ríše bohov. Jedia divé zvieratá nachádzajúce sa v svätyni a chrámoch - najmä holubov, vrabcov a iných vtákov.

Kde pôsobí?: Otoroshi pôsobí ako opatrovník týchto svätých miest. Útočia na človeka len zriedkavo: keď v blízkosti svätého miesta spozorujú zlého alebo nečestného človeka, alebo keď sa snaží vstupovať cez bránu, strážia. Otoroshiho útokom, keď sa zhora zvrhnú na obeť, roztrhajúc ho, aby roztrhol a zožral pozostatky.

Pôvod: Hoci jeho názov predpokladá živosť a jeho vzhľad je celkom groteskný, nie je známe, že by bol obzvlášť nebezpečný. Meno otoroshi, hoci nie je samotné slovo, sa zdá byť odvodené z rozdielov v regionálnych dialektoch. Všeobecne sa uznáva, že je to korupcia osoroshii, čo znamená "desivé". Vôbec nie je známe jeho pôvod, ale je spekulované, že súvisí s podobným yokaiom, waira, vzhľadom na ich bežné zvyky a životné prostredie.

Keď pôjdem do Japonska tak s týmto tvorom si dám selfie 😉😂😂😂.

Vaša
                      †LaAnonymka

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now