Akkorokamui

817 33 4
                                    

Divný názov čo?!!

  Podobne ako iné kultúry, ktoré majú Bigfoot alebo lochnesská príšeru, aj Japonsko sa môže pochváliť bájnu príšerou, ktorá bola niekoľkokrát videná kolujú o nej desiatky mýtov. Je jej Akkorokamui, ktorá má formu 110 metrov dlhej chobotnice.

Na rozdiel od niekoľkých svojich medzinárodných priateľov, Akkorokamui je jednoznačne veľmi smrtiaci kreatúrou.

Na začiatku 20. storočia vyhlasovala trojica rybárov z japonského domorodého kmeňa Ainu, že je príšera napadla pri love mečiarov, pričom vypúšťala tekutinu, ktorá odporne páchla. Z tohto dôvodu si ľudia Ainu začali brať na svoje lode zbrane.

Aj dnes niektorí rybári tvrdia, že chobotnice stále žije a vedie si dobre. Našťastie, vzhľadom k jej žiarivo červenej farbe a ohromné ​​veľkosti, ju uvidíte na diaľku a budete mať šancu uniknúť.....

Takže, ak máte pocit, že na mýte je kúsok pravdy, navštívte jeho domov vo vodách Funka Bay. Môžete sa rovno pokúsiť o najväčší úlovok ľudstva.

Ja som sa len pokúšala uloviť žiacku knížku zo spárov mojej učiteľky aby mi nedala poznámku ale dala.😂😂😂 A čo vy?

Tohoto tvora príbuzný ktorého určite poznáte je obrovský netvor Kraken. Veľa ľudí hovorí že ho videlo ale kto by nám blaznom veril. Napríklad jeho oko je dlhé až 50 cm. A že je veľký ako jedna obyčajná veľryba.

Ale nie odišla som od témy.....

Ja sa len ospravedlňujem za to že som nevidala žiadnu časť. A aj teraz budú asi aj dosť krátke lebo nie o každých sa dá napísať veľa.( Teda toto som už asi písala) no nič.

Vaša
                       †LaAnonymka†

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now