Uši-Oni

994 46 8
                                    

Pri chôdzi pozdĺž pláže musíte venovať veľkú pozornosť. Mohli by ste stúpať na sklenených črevách alebo možno na mrazených medúzach medúzy.

Avšak, ak ste v Japonsku, je tu niečo, na čo musíte byť opatrní. On je neslávny "zbabelý démon", ktorý najčastejšie terorizuje rybárov.

Uši - oni ("Cow Demon" alebo "Bull Demon") je legendárne monštrum, ktoré obývalo Japonsko. Pracovala výlučne s miestnymi výtvormi, prezývanými Nure-Ona, ktoré boli ženou hlavou šelmy a hadom telo a napadli spolu rybárov. Takže máte býka démona a hadovú ženu, ktorá sa vás pokúša zabiť, to by mohlo byť prekážkou pre uvoľnenie rýb.

Teraz, keď viete, čo sú uši - sú to, je tu ďalší problém. Aby sme sa im vyhli, bolo by dobré vedieť, ako vyzerajú. V rôznych častiach Japonska vám miestni ľudia povedia niečo iné. V niektorých popisoch bude telo mať krab a hlavu vola, v iných bude telo skôr pavúk. Iní si znova myslí, že uši - sú to veľmi nepriateľská krava. Inak ho zobrazujú ako zviera s kly a krídlami.

Else je zobrazený ako čínsky drak. Ak chcete vidieť verziu čínskeho draka, navštívte festival Uwajima Ushi-Oni Matsuri, počas ktorého je mesto vyhlásené desať metrovým obrazom.

Dosť sa tejto legendy bojím lebo nemám rada pavúky. ;) :)

Vaša
                     †LaAnonymka†

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now