Určite ste už začuli historku o osobách, ktoré sa pred vami zjavia, majú úplne normálu, ľudskú tvár, ale v skutočnosti sú to len ilúzie, ktoré spôsobujú tieto prízraky bez tváre, takže neviete, s kým ste sa stretli a že osoba, s ktorou sa vlastne rozprávate, je bez tváre. Určite také osoby stretávate každý deň. Nie? No kto vie, ste si istí?
Ste zmätení? Tak ešte raz. Nopperabo sú duchovia alebo prízraky, ktoré naháňajú hrôzu na pohľad úplne nevinne. Nemajú žiadnu príšernú tvár, krvavé oči, alebo vypúlené temné oči. Oni totiž nemajú žiadnu tvár. Nie, nemajú oči, ústa a ani nos. Chcete vedieť, či majú uši? Sú vari uši na tvári?
Povieme si starú dobrú historku.
Kde bolo tam bolo, bol raz jeden obchodník, ktorý cestoval, aby predával svoje výrobky v iných mestách. Počas cesty stretol mladú ženu, ktorá plakala a tak sa jej opýtal čo sa stalo. Žena si otrela svoju tvár a otočila na neho hlavu. Tvár mala úplne prázdnu. Muž sa vyľakal a rozbehol sa preč. Bežal, až kým neutiekol do bezpečia. Cestoval bez prestávky veľa nocí až do ďalšieho mesta.
Vyčerpaný obchodník sa zastavil v meste na sobu (japonské jedlo). Vyrozprával vlastníkovi obchodu, ktorý mu pripravoval jedlo svoj hrôzostrašný príbeh. Muž zrazu obchodníka zastavil a otočil sa na neho so slovami „Myslíš takto?“ jeho tvár bola rovnako prázdna, ako tvár ženy, ktorú stretol predtým.
Vyedesný muž sa rozbehol na policajnú stanicu. Hneď ako vletel rozrušený dovnútra, zistil, že všetci policajti na stanici sú bez tvárí.
Nakoniec bol obchodník tak vyľakaný, že zanechal svoj tovar na mieste a ušiel domov. Keď zatvoril a zamkol za sebou dvere. Jeho žena na neho zvolala: „Čo sa deje, miláčik?“
Usadil sa vyrozprával jej príbeh, ktorý zažil. Manželka sa na neho otočila a opýtala sa: „Myslíš, takto?“Pochopili ste to niekto lebo ja z toho mám guláš do teraz 😂😂😂😀.
YOU ARE READING
Legendy (a Mýty) Japonská
Historical FictionMožno poznáte legendy svojho okolia ale možno nepoznáte legendy Japonska. Táto kniha je o viacerých legiend Japonska. Niektoré z nich sú strašidelné ale iné sú buď zvláštne, divné alebo nezmyselné. Dúfam že sa vám to bude páčiť.