Kokkuri-san

474 35 7
                                    

Kokkuri-san je ... taká desivá hra, ktorú hrajú prevažne deti. Ak ste sa niekedy pokúšali vyvolávať ducha a komunikovať s ním prostredníctvom tabuľky, kde bola vypísaná jednotlivé písmenká abecedy, je to v podstate jedno a to isté.

Kokkuri-san je niečo medzi líškou (Kok = kitsune), psom (Ku = inu) a tanukim (Ri).
Na vyvolanie Kokkuri-san potrebujete desať yenov, papier, ceruzku a minimálne dvoch hráčov. Ak spĺňate všetky podmienky, vezmite si niečo na písanie a hore na list papiera nakreslite japonskú tradičnú bránu torii červeným atramentom a dopíšte k nej naľavo slovo "áno" (hai) a napravo slovo "nie" (IIE).

Pod záhlavie potom vypíšte čísla od 0 po 9 a všetky znaky hiragany, nech má Kokkuri-san čím odpovedať.
Otvorte okno, nech k vám má Kokkuri-san ako vstúpiť. Mincu položte na kresbu torii, všetci sa jej dotknite prstom a vyvolajte Kokkuri-san slovami: "Kokkuri-san, Kokkuri-san, či si tú, pohni, prosím, touto mincí".

Kokkuri-san sa vzápätí môžete opýtať v podstate na čokoľvek, otázkami typu "Má ma A-kun rád?" alebo dátumy smrti. Proste čokoľvek.

Až si užijete dosť zábavy, treba hru ukončiť slovami "Kokkuri-san, Kokkuri-san, vráť sa, prosím, domov". Ak Kokkuri-san odpovie "áno" a pôjde si oddýchnuť na kresbu torii, hra je v podstate bezpečne u konca. Posledným krokom je zničiť list papiera, ktorý ste pri hre používali a ďalší deň minúť mincu, pomocou ktorej Kokkuri-san zodpovedal / a.

Je to vlastne ako u nás Ouija. Jak to poznáte.

Vaša
                    †LaAnonymka†

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now