Kaskım kucağımda,ekipman dolu çantam bacaklarımın arasında ve yanımda hiç susmadan karşı taraftaki amcayla konuşan yaşlı bi teyze var ! bilin ben nerdeyim ? tabiki otobüs.Sanırım bi motorcunun en utanarak ve içi acıyarak bindiği yer otobüstür,içim acıyo be!motor olsada püfür püfür gitsem diyosun.Camdan dışarıyı izlerken onlar yanından vınvın geçerken sen 'bende burdayım hey beni görün bende motorcuyum'diye bağırmak istiyosun.Şu halime bak yine bi delilik tuttu,hayattan herşeyden sıkıldım ekipmanlarımıda alıp İstanbul'a gidiyim bi motor kiralıyım yollara düşüyim ,deli gibi özlediğim karadeniz'imi ziyaret ediyim dedim çıktım yollara.
Akşam saat on civarı ve ben telaşla hazırlığa koyuldum,eldiven,kask,dizlik,mont.....falan filan çanta oldu yine tombul(bu çanta benden az çekmedi valla yirmi lira filan çakma makma ama iyi dayanıyo yani).Sıra kendimi hazırlamaktaydı giyiceklerimi hemen seçtim,aynaya bi baktım oh oh kaş maş gitmiş hemen tık tık cımbızla hallettim oda tamam,gözede rimel tamamdır.Doğal az boyasız,sevimli uzun kirpikli kız modum.
Evden bi heyecanla çıkışım var,kalbim ağzımdaydı resmen,seviyorum bu aniden gelen deliliklerimi çok eğlenceli oluyo.Sonunda uzun bir metro yolculuğuyla Ankara garına geldim ama otobüs taa birde aldım çünkü oraya çok erken inersem ne halt yicem.Ve saat daha şuan onbir napıcam ben garda o kadar saat .Oturucak yer aradım,tek kız olmakta zor iş millet mal mal bakıyo eldede kask çantam filan,iyiki kaskı çantasız taşımıyorum iyice dikkat çeker yoksa.
Geçtim bi yer buldum yarısı kız yarısı amca dolu idare eder bi oturma yeri Ankaralı olanlar bilir bizim garın düzenini.Neyse oturdum ulan kitap okıyım dedim kayıyorum bildiğin kayıyorum yani ve tek kayan benim.Ne biçim oturma yeriyse metalden ve habire kayıyorum,şöyle oturdum böyle oturdum yok habire kayıyorum.Sinirlerim bozuldu bıraktım kendimi ,anam öylede olmadı yatıyomuş gibi oturuyorum millet yollu sanacak.Yeter be dedim en iyisi dışarda beklemek dedim çıktım ama ekipmanlar artık omzumu çürüttü yere koydum onlarıda beklemeye başladım.Gece gece aramadığım kız arkadaş kalmadı zaman geçmiyo tabi anlattım işte olayı yine 'oooooo aaaaa' 'kız rüzgaaar ' tepkileri.Hayır hala bana alışamadılar gerçi ailem bile bana alışamadı deliliklerim konusunda.
Derken otobüs geldi ve işte bu haldeyim tıkışık tıkışık ekipmanlarla beraber oturuyorum otobüste kıyamadım bagaja vermeye bişe mişe olur!Abi bi türlü gelemedik İstanbul'a , hayır ilk defa geliyorum bi köprü gördüm aha dedim geldik yook daha var git git bitmedi neyse sonunda vardık vardık ama benim halim perişan yine her zamanki gibi bi damla uyuyamadım.Otobüste nası uyuyosunuz ya valla bravo onlara bakıyorum mışıl mışıl uyuyolar abi nası yapıyosunuz ,hayır bende cam kenarındayım bende yanıma mont aldım sırf sizin gibi belki bu sefer uyurum diye,sizin gibi cama yasladım ama yok olmuyo gözlerim gidiyo pıt yana düşüyo kafam pıt öne düşüyo valla rezil oluyorum.
Otobüs durdumu attım hemen kendimi zaten ekipmanlar eşyalarım hepsi elimde,sanırım bagaja koymamanın en güzel tarafı hemen beklemeden in.Sabaha karşı gar da hafif bi soğukluk benim gözler dağınık çantanın bi kolu omzumda bi kolu boşta omzum kopuyo,kask elimde atasım geliyo.Bide akıllı muafin üstüme çay döktü bacağım üşüyo şuan.Hayır bide bunlar yetmediği gibi uykulu gözlerle su dolu çukuru göremedim şap oraya girdim ! varya çığlık atıcam şimdi ooooof ! Sonunda bi oturak buldum oraya bi çöktüm attım herşeyi kenara yasladım sırtımı banka
'O'
ANAAAMMMM!bir çift siyah göz yaaaaa sen nesin ! hayallerimdeki adam motoruyla beraber karşımdaydı.Kendine gel rüzgar çocuk buraya doğru geliyo kendine gel !!!! Derken çocuk önümde bitti.
-iyimisiniz ?
-aa şey iyiyim saolun yeni indim de öylesine gezmeye geldim motor kiralıcam da sanırım sabah olmasını beklicem mecbur
(salak rüzgar bide gbt ni verseydin çocuğa niye bu kadar açıklama yapıyosun )
-daha çok var günün açılmasına ve cidden yorgun gözüküyosunuz,sizde benim gibi motorcunuz hem ,kız başınıza yalnız kalmanızı istemem buralar tekin değil.Yanlış anlamassanız benim evim yakında ailemle kalıyorum sizde gelin bi kahvaltı yapın hem annem çok sever misafir.
(ne desem bi kere kim bu adam BURASI istanbul kızım doğrarlar adamı,ama çokta tatlı aşık oldum be! gitsem yollumu gözükürüm amaaan banane be bu çocuğu kaçırmam ben )
-peki size güveniyorum sonuçta sizde motorcunuz ( hafif bir tebessüm eşliğinde..)
iç sesim hiç kızma bana:
(Abi çocuğu görmemle benim ateş içinde kalmam bir oldu , ya sen nesin ! dedim cidden 'analar neler doğuruyo be ' hayalimdeki adam karşımda ya ! ben varya hayatımda bu kadar mutlu olmadım motorumu aldığımda bile düşün artık.)Düştük yollara gecenin bir yarısı ama ben arkada leyla tabi.Çocukta da seyahat motoru var bak o bile olgun adam motoru hava atan tiplerden değil yani.Hayır gerekte yok zaten bu çocuk scooter bile kullansa bi kaskı çıkardımı millet erir.Arkada gidiyorum ama nası bacaklarım dondu korumaları takmadım o heycanla bir an önce al beni götür modundayım.Üşümeyi unuttum çocuğun , çocuk demeyelim adı zeytin olsun çünkü zeytin gibi yuvarlak masum simsiyah gözleri var aaah ah ben onlara tutuldum işte.Ya yok böyle bi göz sen nesin ? Bi anda durdu 'ne oldu dedim'üşüme dizliklerini tak dedi .Şimdi gelde yeme ya 'ben seni yiring ' düşünceli pamuk seni .O heycanla bi dizlik takışım var görmen lazım ya gözlerimi söksünler sureklı onu izliyim istiyorum bi tatlı bi utangaç .İnsan diyo içinden hep bu günü yaşıyım ve hiç bitmesin.Motora daha mutlu ve ona güvenim artmış bi şekilde bindim ve yola koyulduk...
DİP NOT:nası oldu anlamadım ama yolda kasklardan bağıra bağıra anlaşmaya çalışırken bana
'sevgilim olurmusun dedi' ve bendeeee evet dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mecnun Motorcu
AdventureCanından çok sevdiği motoruyla dünya turuna çıkmaya hazırlanan bir kız ve peşinde gelişen anlam veremediği olaylar silsilesi...he birde zeytin var o unutulurmu ya