-Tenin hala soğuk güzellik...bak bugün sana en sevdiğin şeyi yaptım,köfte.Ama artık uyanmalısın daha atış talimi öğreticem sana ve o kırdığın bardağın hesabını görücem,unuttum sanma.
Uzun kızıl saçlarını belinin altından çektim,daha rahat yatsın diye.Boynundaki o küçük saçlar beyaz tenine yapışmıştı.Dokunmamla soğuk terini hissetmem bir oldu...teni zaten beyazdı ama artık daha da soluklaşmıştı.Kızıl saçları ve beyaz teni mükemmel bi ahenk yaratıyodu.
Her sabah her gece hatta her an gelip onunla konuşmaktan yorulmuştum...Tam 1 hafta olmuştu ama halen uyanmamıştı.Sağlık bilgilerimle ona gerekli müdahaleyi yapabilmiştim hayati tehlikeyi atlatmıştı ama artık uyanması lazımdı tek taraflı konuşmak beni umutsuzluğa sürüklüyodu.
Yaramaz kız o gün nası yaptıysa sakladığım tüfeğimi bulmuştu ve bunu yapıcağı aklımın ucundan geçmemişti...dışardan silah seslerini duyunca dışarı fırladım ve yedek tabancamı çıkardım.Sisten hiç bişe gözükmüyodu ama silah sesleri devam ettikçe hedefin yerini bulmam kolaylaşıyodu,sonunda hedefi az çok görüyodum.
Ve ateş ettim....yere yığılmasıyla beyaz bi tavşan yere indi ve o anda vurduğum kişinin rüzgar olduğunu anladım.
Koştum...
Karnından vurmuştum onu,hemen kucağıma aldım ve gözyaşlarımı boşverip hırkamı çıkardım yaranın üzerine bastırdım.
Keşke o gün erken uyansaydım...hepsi benim suçumdu !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mecnun Motorcu
AdventureCanından çok sevdiği motoruyla dünya turuna çıkmaya hazırlanan bir kız ve peşinde gelişen anlam veremediği olaylar silsilesi...he birde zeytin var o unutulurmu ya