Ayı

58 3 0
                                    

-şiiii bağırma güzellik bizi duyucak

Sarı ?!

Üstü başı yırtık ve kan içinde karşımda duruyodu...karanlıkta yüzünü seçemiyodum ama zor nefes aldığını duyabiliyodum.

-Nerdeydin lanet olası seni çok merak ettim,neler oluyo ev darmadağınık yerde kan izleri vardı sen iyimisin ?

-rüzgar önce bi sakin ol tamam mı ?şimdi eve gitmeliyiz burası güvenli değil,sana herşeyi tek tek anlatıcam.

Ellerimi tutmuş bana onaylamamı bekler bi ifadeyle baktığını hissedebiliyordum.Başımı salladım ve ona sormadan kolumu omzuma aldım,yorgundu vücudu bitkindi eve kadar yürümesine yardımcı oldum.

Eve girdiğimizde direk kendini kanepeye attı...hemen üzerine bi battaniye getirdim ve örttüm aceleyle yicek bişeyler ve sıcak bi kahve hazırladım.Ona kendine gelmesi için zaman vermeliydim,bana kendini güçlü göstermeye çalışıyodu ama yemeğini yiyip kendine gelmesi gerekiyodu.

-Seni kim hırpaladı böyle.

-Fıstık beni kimse hırpalayamaz

-Sarı gülmüyorum farkındaysan neler oluyor ? yeter artık herşeyi bana anlatmalısın.

-Tamam....bugün ev bi ayı saldırısına uğradı.İçeri girmişti bende sese uyandım,mutfağın her yanını dağıtan oydu...silah sayesinde onu kovaladım ama dışarda beklemeye devam etti bende bi kaç el tekrar ateş ettim ve tekrar geri geliceğini düşünerek silahımı alıp peşinden çıktım.

Ormanın bi yerinde onu kaybettim,etrafıma bakındım ama bulamadım derken karşıma çıktı ve ondan kaçmaya çalışırken bi tepeden aşağı yuvarlandım.Neyseki peşimden gelmedi sonra senin bağırışlarını duydum eğer ağzını kapatmasam şimdiye ayının midesinde olucaktın.

-Ah deli çocuk ya çok korktum sana bişe oldu diye.

İstemsizce yanına oturdum ve ona sarıldım hemde sımsıkı..çünkü hayatımda tek sahip olduğum bi tek o kalmıştı ve hayatımda tek güveniceğim insanda oydu.

O günün sabahı bana silahı en ince ayrıntısına kadar öğretti ve defalarca kez atış talimi yaptık artık hedefleri daha seri nişan alarak vurabiliyodum.

Arada karnıma dokunuyodu ve gözleri doluyodu...hala kendini suçlu hissediyodu biliyorum ama bu onun suçu değil benim deliliğimdi.Sanırım ne yaparsa yapsın ona değer verdiğimden suç bulamıyodum.

Bayan Mecnun MotorcuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin