Kollarım koptu kollarım,adam sürüklemek ne zormuş arkadaş,tabi hayat boyu böyle bişeyi deneyimlemek pek olanaklı değil.Koltuğun üstüne totosundan motosundan tuta tuta attım valla amaaan ne olcak erkek adam zaten baygın,ay totomu elliyo sapık mı dicek.Mal,salak,öküz yat öyle,ya bu herifin benim evimde ne işi var ooof of uyansada gitse.Aman ölmesinde bunun yüzünden hapse giremem yani,zeytini kıskanıp ona bakan kızı yaksam da öyle hapse girsem hadi neyse içim rahat eder ucunda zeytin var nede olsa,ama bu ne be abi tipsiz su samuru !
OOOFF şimdi uyandırma faslı,ya hiç elllemesem uyumuşta uyanmış gibi kendi kalkmazmı he ?Tamam ya tamam yardım edicem insanlık ölmedi ya.İnternet amca saolsun arat bul uygula taktiğiyle baygın kişiye yapılması gereken tüm ilk yardımları pekte temas etmeden parmak ucuyla yaptım ama bu herif uyuyo heralde ya off ne yapsam ki.Ya bu evdeyken ben yatamam ki kardeşim,herif sapığım nası uyuyım,ya benden önce uyanıp bana tecavüz ederse ,ya beni öldürürse.Yok ya daha çok gencim yapamam kendimi riske atamam.Dedi güzel ve çekici bayan ve salak gibi mal gibi hatta öküz gibi ne gibisi öküz harbi öküz hemde...uykuya daldı.Malım ben ya iş yorgunluğuyla uyuya kalmışım.Bi fırladım yerimden etrafıma bakındım sülük burdamı diye ana kimse yok,gitmişmi mal.OH be kurtuldum ya şükürler olsun.Hemen bi duş sonra kahvaltı ve gezmeler eee bugün pazar gençler biraz gazlıyalım ama dimi.
Tek yaşamak çok güzel ya hakikakten çok rahatsın her konuda ben hiç özlemiyorum bu konuda ailemi filan.Su ,SU VE SU sen muhteşem bişeysin.Ilık böyle hafif soğuğa yakın suyla duş almak gibisi yok ya kendine geliyosun valla.Oh oh mis oldum mis 'havlum nerde yıkamaya mı attım yine ya oof donuyorum' .
-havlun burda al
LAN LAAAAANNNNN! SEN NERDEN ÇIKTIN EVİMDE NE İŞİN VAR ! BANYOMDA NE İŞİN VAR !
ŞU PERDENİN ARKASINDA OLMASAM O PERDEYİ Bİ TARAFINA MONTE ETMİŞTİM MAL HERİF HAVLUYU BIRAK DEFOL GİT !
Sülük mal sülük ,hayır salaklık bende ulan evi kontrol etsene o adam evine girmiş hiç gidermi! Adama bak ya banyoma giriyo hatta kapıdan beni dinliyo psikopat !
Banyodan bi hışımla çıktım ama öyle sinirliyim ki bastığım halı alev alıcak yani ! fire fire diye amerikan itfaiyeciler gelicek birazdan !
mal bana kahvaltı hazırlamış tam yine konuşucak ,lafları ağzına tıktım ama harbi tıktım yani masadakileri suratına boca ettim ağzına tıktım ! bayada küfür ettim ! itekleye itekleye evden attım dışarı !
Benim tanıdığım sülük buna rağmen kapıya gelir konuşurdu hala ama hiç sesini bile çıkarmadı tek duyduğum şey bi hıçkırık oldu sonrada gitti...
onu ne kadar sevmesemde içim acıdı ya , bi erkek bı bayana bu kadar katlanıp üstelikte ağlaması içimden 'yaaa kıyamaaaam' dedirtti yalan değil.Giderken de camdan baktım neden baktım bilmiyorum ama üzüldüm sanırım fazla abarttım sanırım bana gelip tecavüz etmedi sonuçta hep yardımcı olmaya çalıştı .Yavaş yavaş ağlaya ağlaya gitti ama giderken de apartmana dönüp baktı yaaaaaa salak şey üzüldüm valla.Bi insan olarak üzüldüm sevdiğimden veya bişe hissettiğimden değil fazla abarttım sanırım.
offff......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mecnun Motorcu
AdventureCanından çok sevdiği motoruyla dünya turuna çıkmaya hazırlanan bir kız ve peşinde gelişen anlam veremediği olaylar silsilesi...he birde zeytin var o unutulurmu ya