SYH

63 4 0
                                    


Çimen..çimen kokusu bu...

Gözlerimi yavaş yavaş araladım ve etrafı incelemek için başımı sağa sola çevirdim.Küçük bi oda ve içerisi çimen kokuyo...ahşap bi dağ evinin içindeyim sanırım,ilerdeki pencereden dışardaki ağaçları görebiliyorum.Tahminlerim doğruysa yaylalardaki bi dağ evindeyim.

Kollarım bağlı filan değil ama neden ve sarı nerde..Hemen kalk rüzgar hadi kalk kızım !

Suratıma bi tokat attım artık uyanmalıydım,dikkatli bi şekilde aşağıya indim ev iki katlıydı.Her adım atışımda tahtalar gıcırdıyodu

Sarı? Arkası dönük mutfakta bişeyler hazırlıyodu...Nası yani rüya filan mı gördüm ben bu ne saçmalık şimdi.

-Sarı ? şaka mı bu rüya filan mı gördüm ne oluyo !!

-Rüzgar ayıldın mı sen,evet biliyorum çok garip gözüküyo durum ama sana herşeyi anlatıcam şimdi sakince otur kahvaltıyı getırıyorum..aç olmalısın.

Şok içindeydim what the f..k bu ne lan ! noluyo

Sarı yüzünde üzgün ama tatlı bi gülümsemeyle yanıma geldi,nazikçe oturdu,elinde tepsiye hazırladığı şirin bi kahvaltı vardı..koltuğa koydu ve başla der gibi başıyla işaret etti.Onu kırmadım istemeyerek de olsa yavaşça yemeye başladım ve oda anlatmaya koyuldum.

-Rüzgar anlatıcaklarım sana ağır gelebilir ama bunlara hazır olmalısın ve bunları bilmelisin.Öncelikle ben sıradan bi insan değilim...askeri rütbeye sahip bi insanım ve normalde bunu sivil hayatta gizlerim.

O adam bizi bayılttıktan sonra kimliklerimize bakmış,benim kim olduğumu bilmiyomuş ve sonra asker olduğumu görünce başımızda ayılmamızı beklemiş.

Ailenin ölümünde parmağı olan kişi siyahmış ve bu adam da gizlice onun emri altında çalışıyomuş...bana bunları anlattı çünkü yüksek rütbede olduğum için başının belaya giriceğini biliyodu.Bizi bu dağ evine getirdi ve hiç bişeye karışmamamızı ve bu ailenin ölüm olayını artık araştırmamamızı tavsiye etti.Siyah ın gerçekten tehlikeli olduğunu ama sana zarar vermiceğini anlattı.Nedenini inan bilmiyorum.Ve lütfen sende bu işin peşini bırak,bak her zaman yanındayım biliyosun ama eğer bırakırsan normal hayatımıza dönücez...ailen yok artık evet zor bi durum ama siyah a zarar vermen onları geri getirmicek.

-Sarı o it herif ailemi ve zeytini elimden aldı...bu kan yerde kalmıcak ben zaten artık yaşayan bi ölüyüm...bi ailem yok ve bi yuvamda olmıcak çünkü zeytinden başkasını sevemiyorum o yüzden ya yanımda ol yada bırak ben gideyim.

-Deli kız ben her zaman yanında olucam...

Kafam çorba olmuştu kimdi bu siyah maskeli adam.. kim ! 

Hayatımı sevdiklerimi elimden alan bu adam kim !

Bayan Mecnun MotorcuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin