Sabah....güneş ışığı kurumuş tenime vuruyo ve ben hala sarıyı bekliyorum.
Sanırım her günüm aynı pencere önünde ve aynı uykusuzlukla sarıyı beklemekle geçti.Her gün gece benim uyumamı bekleyip o kırmızı ışığa gidiyodu,sabahın ilk ışıklarıylada geri dönüyodu.
Ama her gelişinde gözü arkada kalıyodu, sanki benim uyanmıcağımı bilse daha da orda kalıcak gibiydi.
Bense artık her gün sarıyı beklemekten yorgun düşmüştüm.Artık boşverdim gitti,napıyosa yapsın,sonuçta beklesemde bi işe yaramıyo.
Sarı kendi çapında takılsın bakalım bi gün elbet çıkıcak neler karıştırdığı.
Mutfakta küçük eski bi radyo vardı,açtım onu ve kendimi müziğin ahengine bırakarak dans etmeye başladım.Sarı ise erzak almak için şehir merkezine gitmişti.
Ben burda mutluydum zaten ailem kalmamıştı,dönüp napıcaktım.Siyah ın adamları peşinde olurdu.Kimseyle uğraşıcak halim kalmadı gerçekten.
Hazır sarı ayağımın altında dolanmazken,eve bi kadın eli değmesi gerektiğini farkettim.Aksiyon ve dram yüklü, film tadındaki hayatımızdan temizliği kenara attığımız açıkca belliydi.Bulaşıklar yığılmış,raflar toz içinde,çamaşırlar kirli sepetinden taşmış,yerler kırıntılarla dolu ve daha neler neler.Ah annem şimdi burda olsan iyi bi azar yemiştim senden.
Artık takmamayı öğrendim,kim ne yaparsa yapsın ben silkelenip kendime gelmeliydim.Ve ben böyle pislik bi eve oturamazdım,tertip düzen insanıyımdır bakmayın böyle olduğuma.Temizlik yapınca sanki huzur kaplıyo içimi.
Müzik eşliğinde her yeri çabucak hallettim,neyseki küçük bi ev.Şimdi sıra böcek ilacına geldi,ev ahşap olunca doğal olarak haşare bol oluyo,hem onlar için hem de böcekler için operasyon vaktim gelmişti.
Açıktaki hiç bişeyin etkilenmemesi için,herşeyi sonradan çıkarmak üzere gelişi güzel çekmecelere yerleştirmeye başladım.Çekmecelerin birinde kül olduğunu farkettim ve devamını araştırdığımda bişeyin yakıldığını anladım.
Ve bi kağıt parçası...çok az bi kısmı sağlam kalmış.
Bu o ! kırmızı kağıt....üzerinde aynı şeyler yazıyo olmalı ama çoğu yanmış,acele acele yakılmış yoksa akıl hastanesi yazan yeri yakmayı unutmazlardı.
Unutmazlardı dediğim,bunu yapan tabiki sarıdan başkası olamaz.Kafamı iyice çorba etti,bu masum bi test değildi,benden gizlenicek kadar önemli bişeydiki acele acele yakılmış.
Sarıyı biliyorum sinirli ve gergin anlarında saçmalıklar yapabiliyo,yoksa bu kağıdı burda bırakıcak kadar aptal olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mecnun Motorcu
AdventureCanından çok sevdiği motoruyla dünya turuna çıkmaya hazırlanan bir kız ve peşinde gelişen anlam veremediği olaylar silsilesi...he birde zeytin var o unutulurmu ya