RED

94 2 0
                                    

Aradan aylar geçti ve sülüğü bi daha hiç görmedim,arayıp özür dilemek istedim ama telefonuma bakmamış ,iş yerine sordum ordan ayrılmış nerde bu çocuk ya,sevdiğimden değil gerçekten insanlık namına özür dilemek istedim sadece hepsi bu.

Tam tamına 365 gün 3 ay oldu,zaman geçti ama ben hala alışamadım ailemin ve zeytinin yokluğuna,iş yerinde yüzüm hep asık hep bi mutsuzluk umutsuzluk yüklü gözlerim.Müdürüm saolsun beni çok  sever ve artık dayanamadı adam,işlerin aksamasını bile göze alarak bana' tatile çık bu bi emirdir 'dedi.Emir olunca boynumuz kıldan ince tabi,eve gittim hemen çantamı hazırladım,motorun bakımlarını yaptım,acil durum çantasınıda hallettim çıktım evden.Amacım aşığı oldum karadenizi gezip,güzel bulduğum mekanlarda kamp yapmaktı.

Hava bi sıcak varya motorda bende içimizden neler söylüyoruz neler,oda yandı bende.Yeter dedim çektim bi dinlenme tesisine oturdum soğuk bişeler aldım,anacım buralarda ne pahalı oluyo...tabi onlardan almaya mecbur olduğumuz için basıyolar fiyatları,ticari zeka bunun adı.

Kız başına kız gibi bi motorla yollara çıkmanın kötü yanı,motorun zaten hem sesi hem görüntüsüyle al benili ,bide üstünde güzel hatun oldumu daha fena oluyo durum.Arabalar,çakallar sizin yanınıza parkediyo 'kaç basıyo ' filan muhabbetiyle sohbet kurmaya çalışıyolar.Bende çakal çukalsa hiç sallamıyorum sert bi bakış atıyorum anlıyolar ama adam akıllı bi çocuksa normal ve kısa bi şekilde cevap veriyorum.

Artık biri yanaşmasın diye kendimi kasmaktan bi hal oldum yani,lavabo aynasında kendimi gördüm de kollarımı kasmaktan deli yüreğe dönmüşüm.Sesimde müslüm baba olmuş.

Gece saat bir suları artık kenara çekip bi motelde filan kalmalıyım dedim çünkü bi motorcu için en tehlikeli saatler gece saatleri,ne önünüzü görebiliyosunuz,ne etrafınızı..artı araçlar sizi hiç görmüyo,onlar için minik bi ışıktan ibaretsiniz.Hayır motor 600cc yavaş gidiyim tehlikeli olmasın diyorum,çocuk ısınıyo,onada banada eziyet etmeye gerek yok.

Bi motele girdim ama nası yüzleri güldü hemen,bayan motorcu ya hoşlarına gitti tabi.Yine müslüm baba gibi sert konuştum ,sonuçta yalnızım oynak bişe sanmasınlar diye.Çıktım odaya normal klasik bir oda işte,zaten hiç mimarisiyle uğraşacak halim yok yorgunum.Arada pencereyi açıp motora bakıyorum filan,tembihledim aşağıyı ama yinede içi rahat etmiyo işte insanın.

Abi tam uyumuşum tortortor bi ses ama böyle güzel güçlü bi ses ,dedim noluyo lan uykum kaçtı.Ben cama gidene kadar adam içeri girmiş bile,büyük seyahat motorlarından bi tane gelmiş sıfır ama kıpkırmızı dehşet bişe.

Neyse kızım dedim yat aşağı kimse kim boşver...ama aklım rahat dururmu saçma sapan şeyler düşünmeye başladım...ayyy bi hayaller kuruyorum görmeniz lazım ,aşk dizileri gibi.

tık tık tık ....noluyo lan bi uyutmadınız be ! kapıyı bi açtım aşağıdaki görevli adam,beni görünce ağzı kulaklarına vardı çakıcaktım bi tane.

-pardon rahatsız ettim sizide gece gece,motorunuzun plakası düşmüşte onu haber ediyim dedim

-hmm kardeşim sen benim motorumumu inceliyosun

-yok hanfendi,motorcu bi bey daha geldi de o söyledi

-peki teşekkürler.

çat kapadım kapıyı,biliyorum kabayım ama normalde böyle değilim,bu tür yerlerde teksen böyle olmalısın.

Plakayı sabah hallederim ya,saolsun motorcu bey söylemişmiş...düşünceli adammış.Adı red olsun kıpkırmızı motoru var çünkü.Offf tamam rüzgar hayal kurmayı bırak uyu hadi uyu.

Bayan Mecnun MotorcuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin