-AMCA: amca ne demektir ? sorarım sizlere...sadece akraba mıdır ? amca candır ,amca babadır amca...
-RÜZGAAAAAR !!!
-tamam amca sustum.
-Yaramaz kızım benim motoru gördümü hemen iltifatlar.Şaka yapıyorum bu arada alınma sakın ama böyle güleryüzlü komik hallerini özlemişim senin.Biliyorum manevi olarak senin hep yanındayız ama bizden sonra en çok motorları sevdiğini biliyorum ve bu olaylardan ötürü onu bile unutmuşsun,umudunu yitirmişsin.Seni çok mutlu ediceğini düşündüm,güle güle kullan.Sizin deyiminizle 'motoruna taş değmesin canım kızım'.
Amcam benim ya ! bi motora sarılıyorum,bi amcama sarılıyorum ama nası bi mutluluksa hem ağlıyor hem gülüyorum...mutluluk gözyaşları,mutluluk.
Hemen amcamın ısrarıyla ekipman almaya gittik,aslında hepsi vardı ama amcam yinede almak istedi çünkü çoğu kazada darbe almıştı.
Aman be abi ekipmanlarda ne pahalıymış,neyseki amcamın durumu iyi ,yoksa ben bunlara anca bakar çıkardım,her zamanki gibi.
Beyaz pembe ve siyah renklerinin hakim olduğu bi takım tulum aldık ama varya içinde nasıda şirin kaldım.(Aramızda kalsın orta boylu olmak çok hoşuma gidiyo,lolipop gibi oldum ya )
Yine aynı renk eldiven takımı ve yarış botları....son eksik kask yani en önemlisi.Onuda beyaz aldım ve siyah vizör taktırdım.Bembeyaz oldum ,küçük pembe ayrıntılarda şirinlik kattı.Motorcu gelin hayalim gözümde canlandı şuan ama damat yok...varda yok, ah zeytinim ah yine en mutlu günümde gözlerimi doldurdu senin yokluğun.
Amcam anladı sanırım geldi,gözyaşlarımı sildi,kocaman yüreğiyle sarıldı...baba sıcaklığını,şefkatini hissettirdi,her zamanki gibi.Çok şanslıydım onun gibi bi amcaya sahip olduğum için.
Ekipmanları aldığımız yerde giydim ve arabaya öyle bindim,adamlar şaşkın şaşkın baktı ama kusura bakmasınlar kimseyi takamam şuan 'ay ne derler ' filan diye.
Motorun yanına geldik...yavaşca,ürkütmeden bindim ama ya ben bunu kullanmaya kıyamam ki o kadar güzelki anlatamam! bebek gibi !
İlk marş....yaaaa bu ses nediiiirrrrrr
ilk gaz.....BEN öldüm sanırım şuan cennetteyim,motorla evlenebiliyomuyuz?
Abartıyorum biliyorum ama evet abartıyorum,çünkü bu motor benim hayalimdi...o sürmeli gözleri olsun,tam iki farının ortasındaki küçük minnoş far olsun,hiç bi racing makinada olmayan ciğerden gelen egzos sesi olsun.O benim canım ! canım !
Amcam uyarısını yaptı' Fazla gaz açmak yok'
Merak etmemeliydi çünkü ben hız değil viraj hastasıydım ;)
O arabada ben motorda düştük yollara....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mecnun Motorcu
AventuraCanından çok sevdiği motoruyla dünya turuna çıkmaya hazırlanan bir kız ve peşinde gelişen anlam veremediği olaylar silsilesi...he birde zeytin var o unutulurmu ya