Ia sa vad ce vreti!

2.2K 102 16
                                    

     Neata voua!!!

     Se pare ca inca nu voi baga intro-uri... Am primit cateva,dar cred ca pentru toti ar fi mai sanatos sa nu o fac...

-------------------------------------

     ln alta ordine de idei, va anunt ca si pe privat,pe chat adica,dar si in sectiunea de commenturi mi s-a spus ca plagiez.... So, vreau si eu 2 lucrusoare de la voi,asa,pentru sufletelul meu...

     Firs of all... Cei care au zis ca plagiez sa imi zica ce am plagiat,nu de alta,dar sa stiu si eu... Va anunt ca eu nu stau decat putin pe Wattpad,so,n-am cum sa stiu tot ce se scrie aici si poate o sa "fur", din gresrala,logic,idei si alte chestii de la voi. Macar eu nu copiez texte intregi,ca altii...

     Si,daca tot ziceti ca nu am idei proprii, ia sa vad ce-mi propuneti voi... Imi dati niste idei,eu ma documentez si urmatoarele capitole le voi face cu ce vreti voi! ORICE VREA MUSCHII VOSTII!!!

     Imi puteti trimite raspunsurile voastre pe chat la @alexutul99,pe message board la @alexutul99's message board,sau printr-un comentariu la capitolul asta!

-------------------------------------

      Capitolul trecut va intrebam Voi cui ati lua un interviu?...

      Si nu mi-a raspuns nimeni!!! Au host cativa "destepti'' care mi-au trimis niste intro-uri de tot rahatu, adica d-alea +18, cativa care mi-au zis ca am plagiat si atat!

      Oh, si apropo... Daca tot am ajuns la partea cu voi,cititorii mei, va anunt ca mai am putin si veti ajunge in numere cu K la sfarsit.... Problema e ca din toti astia, doar vreo 2-3 isi spun parerile.... Nu va inteleg,fratilor... Scriu la cartea asta de vreo 2 luni si de abia am cateva comm-uri... Nu mi-o luati in nume de rau,dar vreau sa-mi  spineti parerea voastra... Sa stiti ca parerile voastre sunt foarte importante...

     E ca si cand eu ma arunc de pe bloc si astep ca jos sa fie o ditamai piscina,parerile voastre, care nu mai vin... E ca si cand toate lucrurile astea le vorbesc singur...

------------------------------------

     In fine,asta a fost un alt capitol,eu is alexutul99 ,va astept parerile pana data viitoare si va pup,paaaa☆☆☆★★★!!!

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum