Bonus dupa party!

1.1K 55 4
                                    

    Hey there! Dupe cum v-am promis, asta este bonusul de la banchetul de sfarsit de a opta. In zilele in care urmeaza o sa gasiti si pe instagramul meu.

      Stiu ca unii dintre voi sunteti entuziasmati sa aflati ce o fost, numa ca trebuie sa aflati ca mai mult ne-m stresat noi inainte, caci banchetul propriu zis nu a fost cine stie ce... Noi ne-am distrat, e adevarat, dar am avut un DJ care nu a prea stiut sa ne puna muzica... Ori punea piese pe care nu puteai sa dansezi nici daca voiai, ori avea o succesiune "foarte logica a genurilor" (sârba, vals, rock, bagate asa la gramada) si cand intra intr-un gen, punea taticule la piese de crapai acolo... A bagat 5 manele una dupa alta de am dat toti 2-3 kg jos, si eram lac de transpiratie, si dupa a invitat toate cuplurile la vals... What the #@^* ?!

      Dar ceea ce e bine e ca ne-am distrat de minune, ne-am simtit bine, si la sfarsit toate fetele au inceput sa planga de mama focului si eu, fiind singurul care nu avea nici o treaba, toate fetele din toate cele 3 clase au venit sa planga pe mine... (haha... gang bang pe dos!!!)

      Si stiu ca teoretic ar fi trebuit sa postez sambata, dar nu am avut cand... Am ajuns la 2 si ceva acasa, am dormit pana pe la 13:00, m-am trezit, am mancat, m-am culcat la loc, m-am mai trezit la 4 sa vad finala Roland Garros (Simona, sunt fanul tau #1), apoi am iesit la o bere cu prietenii si ne-am jucat ceva fotbal pe strada, apoi am venit acasa si m-am culcat!

P.S. Am vazut ca multi ati pus o gramada de intrebari, asa ca va propun sa imi lasati intrebari pe chat si vineri pun un capitol de Q&A, in care voi raspunde la toate intrebarile puse de voi...

    Dar asta a fost si pentru saptamana asta, Ciaooo!!!

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum