Hey there! Sunt alexutul99 si azi e vineri!!!
Sper ca nimeni nu se va supara, dar voi reveni la mirobolantul subiect de discutie : Razboiul din Ucraina... Ei bine, saptamana asta, acest "razboi" a fost foarte mediatizat, datorita faptului ca in Ucraina aceasta revolta, manifestatie sau cum vreti sa ii ziceti a creeat mare panica, toata lumea asteptand inceperea unui razboi adevarat cu Federatia Rusa,astfel autoritatile Ucrainiene au decis ca serviciul militar sa redevina obligatoriu... Cateva zile mai tarziu, Guvernul Romaniei a ridicat intr-o sedinta problema armatei romane... Daca cumva ar izbugni razboiul (Doamne fereste!), Rusia ar "anexa" toata Ucraina, apoi ar trece la "anexarea tarilor europene, cele mai apropiate fiind Polonia,Belarus si Romania. Astfel, a doua zi de dimineata, Parlamentul Romaniei a votat pentru acceptarea unei legi noi, care prevede ca tinerii de 18 ani sa faca armata timp de un an, iar cei intre 19-30 de ani sa semneze un act, cu care, daca ar incepe razboiul sa se poata alatura trupelor armate romane... Motivul?! Simplu... Armata romana e formata din pensionari care mai dau din an in paste pe la centrele militare sau tineri plecati in Afganistan, Iran sau alte astfel de tari...
Dar sa deie Dumnezeu ca Putin sa stea cuminte si sa nu declare razboi nimanui, ca ar fi mare nenorocire!!!
------------------------------------
Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati folow, daca va place ce fac, like si comment , daca v-a placut capitolul si aveti ceva de zis, share sa citeasca si pretenii vostri si sa raspundeti la intrebarea saptamanii: Voi ati vrea sa fac un capitol cu Intreaba-l pe alexutul99??? ,ca mi-au propus niste folow-eri... Daca da lasati-mi intrebarile voastre intr-un comentariu mai jos↓↓↓!!! :))
K byyyy!!! :)))
CITEȘTI
Un blog tzăcănit!
RandomATENTIUNE! Acest material contine scene comice care pot fi fatale persoanelor cu mult simt al umorului, precum si un limbaj licentios, interzis pana si in puscarii... NERECOMANDAT persoanelor sub 69 de ani! Acest material, promov...