Sânta zi de Duminică-Copchii din ziua de azi

633 46 5
                                    

      Hey there! E Duminica si, neavand nici o propunere am decis sa vorbesc despre o propunere mai veche, aceea de la @Annzuya, care imi propune sa vorbesc despre copiii din ziua de azi... Deci... Sa incepeeem! :))

No.1 : Pampalaii :

        De obicei tocilari, pustii astia sunt cam inchisi in ei, nu prea au prieteni, nu stiu sa se distreze si deobicei sunt persecutati de cei smecheri.

No.2 : Cei considerati pampalai :

          Copiii cu o stare materiala nu prea buna, deobicei veniti din provincie, care sunt cuminti si isi cunosc locul in societate, dar de care mereu cei smecheri se iau fara motiv.

No.3 : Copiii de bani gata :

          Cei care se cred cei mai buni in tot ce fac, inconjurati de lux si de spalati pe creier care sa le faca toate poftele. Acestia nu stiu sa pretuiasca decat puterea banului si nu muncesc pentru absolut nimic, asteptand ca parintii sau fraierii care ii inconjoara sa le faca totul.

No.4 : Fitosii :

         Sunt foarte asemanatori cu copiii de bani gata, doar ca acestia mai mult spun decat fac.

No.5 : Curvele si curvarii :

        Genul de fete sau baieti care profita din plin de cei din jur pentru a-i atrage intr-o asa zisa relatie, din care nu se aleg decat cu bani si sex, caci acuma daca esti virgin la 17 ani trebuie sunat un muzeograf, ca sa te expuna! :))

No.6 : X :

       O categorie a carui nume nu i-l pot stabili, caci e formata din toti pustii de 15/16/17 ani, sau poate si mai mici, care de la varste asa fragede fumeaza, beau, se drogheaza si alte lucruri de genul acesta, care le vor distruge sanatatea, si dupa, la 40 de ani, se intreaba rudele de ce a murit...

No.7 : Copiii ok :

       O categorie pe cale de disparitie, care e formata din pustii care stiu ce drum trebuie urmat in viata, lupta pentru a-si atinge scopul, dar totusi, sunt considerati niste fraieri...

        Ei bine, cam asta e tot, sper ca esti fericita @Annzuya, ca am vorbit despre acest subiect propus de tine, dupa cum am mai zis, nu las nici o propunere in urma.

P.S. Multumesc @oAlexandra48 pentru coperta! :))

        Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati Like★, daca v-o placut, Share sa vada si pretenii vostrii, Follow, daca va place munca mea si sa-mi lasati propunerile voastre pentru duminica viitoare, mai jos intr-un comentariu, va pup, ciaoo! :))

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum