Hey, there! Sunt alexutul99 si azi e vineri!
Saptamana trecuta am vorbit despre cum invata elevii in Romania, asa ca de ce nu as vorbi si despre cine ii invata.
Pentru inceput, va voi zice care sunt tipurile de profi, un fel de caracterizare :
1.Profii TINERI : In general, din aceasta categorie fac parte femei, de vreo 25 de ani, proaspat iesite din facultate, care vor sa impresioneze, se imbraca ca niste prostituate si cand vin la ore iti dicteaza vreo 5 pagini, urla la tine, iti dau 4 pe banda rulanta si dupe, la pauza, se duc la cancelarie si fumeaza cate un pachet pe pauza...
2.Profii IN VARSTA : De obicei, odata cu varsta vine si experienta, astfel, majoritatea profilor de 40-50 de ani sunt intelegatori, predau super ok, nu iti pun note mici etc. Dar exista si "exemplare" de fosile ramolite, care uita pana si ce materie predau, iti dau note cum li se scoala lor si nu predau doae balbaieli scuipate p-an strunga...
3.Profii DE SPORT : Acestia formeaza o categorie aparte, fiind unii dintre cei mai ok profi, care inteleg si tolereaza muuuulte chestii, precum prosteala, injuraturi, jargon, mistocareala etc...
4.Profii OBSEDATI : Astia, ei bine astia pot fi obsedati de multe chestii, precum bani, haine, look personal, snumiti elevi, sau chiar materia lor, astia din urma fiind chiar oribili+ciudati...
5.Profii DE LA MEDITATII : Majoritatea facem meditatii, dar cati dintre voi ziceti profii mei de la meditatii sunt super. Nu va obositi, stiu ca foarte putini... Astia ori nu stiu sa predea, ori vor doar bani, ori sunt profii tai de la scoala, care la ore freaca menta numa' ca sa veniti la meditatii.
6. Profii DE RELIGIE : Eh, la astia daca nu ai noroc, esti mort... De ce, exista doar profi care au har si stiu sa-si faca treaba si exista tampi, pe care daca ii intrebi de ce au ales meseria asta iti raspund : De-al dracu si de ambitios... Mai zi ceva!
7. Profii OK : Pe astia i-am lasat ultimii, pen'ca sunt foarte putini; de obicei, astia fac parte din 2. sau 3. , fiind cam 2-3 pe scoala. De obicei astia sunt profi de la materii usoare (civica, desen, muzica, tehnologie), deoarece acestia stiu ca nu avem de munca la materiile lor, asa ca ne dau 10 pe banda rulanta, dar mai sunt si profi de la materii grele. Cum e in cazul meu, profii de la mate, fizica si chimie pun numai note mari, odata la 5 minute, printre formule din limba extraterestra baga si cate o gluma sau o povestioara amuzanta, care imediat indulceste atmosfera.
------------------------------------
Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati folow, daca va place munca mea, like & comm, daca va plake si vreti sa-mi transmiteti ceva si sa raspundeti la intrebarea saptamanii : Voi ce profi aveti?! Va astept raspunsurile in sectiunea de commenturi.
Key byyyyyyyyyyyyyyy!!!!
CITEȘTI
Un blog tzăcănit!
RandomATENTIUNE! Acest material contine scene comice care pot fi fatale persoanelor cu mult simt al umorului, precum si un limbaj licentios, interzis pana si in puscarii... NERECOMANDAT persoanelor sub 69 de ani! Acest material, promov...