Romanii stie carte?!

1.3K 72 22
                                    

           Hey there, sunt alexutul99, iar azi e vineri!!!

        Azi, ei bine azi vom vorbi despre SISTEMUL DE INVATAMANT ROMANESC... Da, chestia aia care in comparatie cu cel din America, de exemplu, arata ca programul de la Aushwitz... (lagar nazist pentru cei ce ni stiu...)

      De ce am zis ca seamana cu tratamentul din lagare? Pai simplu... In prkmul rand, scolile romanesti arata ca acum 25-30 de ani, adica avem bancile alea aproape putrezite, clase jegoase si darapanate si baza invatamantului romanesc : TABLA CU CRETA!!! E adevarat ca in unele scoli s-au pus bani si s-au renovat unele clase, dar tot din banii parintilor, caci de sus nu va veni niciodata nimic bun...

   In al doilea rand, profii, nu ca as avea ceva cu ei, ca si maica-mea tot profa e, sunt sceptici si nu ajuta pe nimeni... De exemplu daca nu ai chef de scolala si vrei sa gasesti o scuza buna te duci la dirigul/a ta ( eventual dupa ce ai rontait niste creta) cu o chestie de genu : Domnu/Doamna, nu ma simt prea bine... Mi-e cam rau! Pot sa plec? si automat vine un raspuns ca Sigur, puisor! Du-te acasa si fa-te bine!. Ce ma enerveaza pe mine e ca daca ii zici Doamna/Domnu, am meci de fotbal, concurs la dans, antrenament sau orice alt ceva, primesti un raspuns ca: De ce te-as lasa?! Pune-ti si tu meciurile in afara orelor mele! Nu ma intereseaza pe mine programul tau extrascolar! Si recunoasteti ca si voi ati patit asta macar odata in viata.

     Bine, acum depinde si de profi... Uite, diriga mea, care nu o fi ea extraordinara, ( nu exista om perfect) , dar, ba tati, cand e vorba de sustinerea activitatilor extrascolare e prima! Nu a existat vreodata un coleg care sa ii spuna ca are meci sau concurs sau alte d-astea si sa nu primeasca un raspuns ca : Du-te in pace, fiul meu! Scuze, am gresit replica... Mergi linistit ca iti motivez eu absentele!

        Dar asta a fost tot pentru saptamana asta, nu uitati sa dati folow, daca va place munca mea, like si vot daca va place si vreti sa ziceti ceva si sa raspundeti la intrebarea saptamanii :

Voi ce experiente nasoale ati avut cu scoala?! Va astept raslunsurile in sectiunea de commenturi!!!

P.S. : daca tot a venit vorba de scoala, AM LUAT 7,60 LA TEZA LA MATEEEEE!!!! Si sunt fericit avand in vedere faptul ca eu urasc matematica cu patima!!!

KEY BYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum