Sânta zi de Duminica : Despre vloggeri

390 50 8
                                    

       Hey there! E Duminica si maine incepe tortura... maine e ziua in care ne inghite bulăul... adica incepe scoala!

      In alta ordine de idei, am ales o propunere care chiar mi-a placut, aceea a lui @0libely0, care imi zice sa scriu despre vloggeri.

         Va voi zice despre cum am descoperit eu vloggingul si cum acesta m-a ajutat sa fac aceasta carte.

    

        Totul a inceput acum vreo 2 ani cand am auzit de la prieteni despre Mikey H, eu pe atunci fiind paralel cu youtube... Incet incet am inceput sa ma uit la Mikey, dupa descoperind pe rand youtuberi ca Tequila, Zmenta, Satana etc. De la fiecare am luat esenta transformsnd acele informatii intro samanta... Acea samanta era ideea desprea a face si eu asa ceva... Cu timpul aceasta idee a incoltit in mintea mea si a fost pusa in practica,creeind aceast blog, in timp, ajungand la acest stadiu... Foarte multi au zis chestii de genu : N-ai ce cauta aici! YouTube e pentru tine. Stiu asta dar, desi am toate mijloacele de a face vlogging, nu o fac... de ce? Ca asa vrea muachii mei! Multumiti? ;))

     Dupa cum am mai zis, youtuberii mei favoriti sunt Mikey H, Tequila, Satana, Zmenta s.a.

     Cam asta a fost tot despre acest capitol, stiu ca nu e prea lung dar asta e... o sa fac altele mai bune :))

P.S. Pentru cei care imi ziceti ca ceea ce fac nu e pentru wattpad, in curand ma voi apuca de o carte normala... Nu va zic nimic despre ea (va tin in suspans he he). Tot ce trebuie sa stiti e ca o voi posta pe 1 octombrie, asa sa incep bine luna octombrie :))

P.P.S. Am ajuns locul 10 in categoria umor... Ce ziceti? Ajungem mai sus de atat? :))

        Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati Like★, daca v-o placut, Share sa vada si pretenii vostrii, Follow, daca va place munca mea si sa-mi lasati propunerile voastre pentru duminica viitoare, mai jos intr-un comentariu, va pup, ciaoo! :))

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum