Hristos a inviat! Azi e miercuri , deci va luati doza din cel mai tacanit blog!!!
Capitolul asta va fi lung cat o zi d-aia luuunga din postul care abia s-a terminat... ( Felicitari cui l-a tinut! Eu nu am putut din motive de sanatate... :((( )
So, sa-ncepem!
------------------------------------
Incepem cu niste studii ale unor futurologi (ce ciudat suna)americani,
care "ne prezic" ca peste 40 de ani LUMEA va fi condusa de femei!!!
WTF?!
Pentru a intelege reactia mea ,pe care 99 % dintre barbati (ala 1 e Justin Bieber) o au , ne vom intoarce cu exact 100 de ani in urma , cand incepea Primul Razboi Mondial...
Dupa declararea razboiului barbatii cu varsta intre 17-18 si 50 de ani si-au luat puscoacele pe umar si au plecat la lupta... Dar au uitat ceva acasa...Trusa de cusut? NU... Chiloti curati? NU... (oricum nu si-i schimbau). Ci treburile statului... Exact... Fara bratul de barbat aproape , erai zero pe atunci... Nu mai aveai parlament ,guvern, pampalai carora sa le promiti galeti ca sa te voteze... Singurii "barbati" ramasi erau copchii , carora le curgeau mucii-n gura si batranii ramoliti si bolnavi... Asa ca femeile au preluat toate atributiile barbatilor. Bine... Aproape toate, ca nu vad nici o femeie sa-i tina locu' lu' barba-su la grataru' zilnic cu vecinu' de la 3... Asa ca au mers la vot, au scris legi, au aplicat legi, au bagat retarzi la parnaie etc etc etc... Iar cand s-au intors barbateii din razboi si au vazut ca alea nu distrusesera nimic (cel putin asa scria in documentele oficiale) au zis ca e bine sa le lase acolo unde sunt...
Sfarsit...
Asadar, cum va ziceam, peste 40 de ani vom fi condusi de femei... Cel putin, asa spun americanii... Si daca e sa ne bazam pe statistici, femeile vor conduce lumea cum a venit si sfarsitul lumii, al treilea razboi mondial, dezastre naturale, imfrumusetarea lu ma-ta etc. , care nu au venit nici joi,dupa Pasti...
Dar , prin absurd (si acum vorbesc cu toti baietii si barbatii adevarati) ,va dati seama ce oroare ar fi... Asta ar insemna ca in loc de mici, friptura si slaninuta sa mancam doar iaurturi si soia, CD lui Salam din portbagajul Daciei va fi inlocuit de Midnight Memories si cel mai rau, toata berea va avea gust de lamaie... Bleeeeeach.... Deci deja mi s-a facut pielea de gaina...
Dar fututo- futruro- fituro... logii aia americani s-ar putea sa se insele (Dar-ar Dumnezău!) si atunci vom fi cu totii fericiti!!! :BBB
Dar, doar asa, ca idee... Daca ar exista aceasta '' lume a femeilor" care ar fi steagul?! Sigla Allways?!
In alte stiri, Bianca Dragusanu se impaca cu Victor Slav!!!
WTF?!
Dupa ce 3 luni au umplut media cu despartirea lor plina de tipete, injuraturi s.a.m.d acum, de Sânta zi die Pasti, la o adunare caritabila au dansat un tango , despre care Bianca declara ca "A fost un dans plin de pasiune,cam agresiv, o lupta si cred ca dragoste, eu cel putin asta am simtit in acest dans!"
HOLA,HOLA... CIUEEE???
Dupa tot ce ti-a facut, tu inca mai simti ceva pentru el... De aici rezulta 2 teorii...
1. Intre aia 2 interesul e foarte mare ($$$).
sau...
2. Bianca chiar simte ceva pentru el... (♡♥♡).
Orice ar fi intre ei,cel mai sigur e faptul ca din nou vor infecta media cu relatia lor... =[[[
-------------------------------------
Dar, asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati vot daca v-a placut, sa share-uiti capitolul asta la pretenii vostrii sa rada si ei, si sa raspundeti la INTREBAREA SAPTAMANIII!!!!
Voi ce steag ati face LUMII FEMEILOR?!
Va astept raspunsurile intr-un comentariu la capitolul asta, pe ciat (@alexutul99)sau pe message board ( alexutul99's message board).
Va pup! CIAO, SI PASTE FERICIT!!!
P.S. Ma scuzati ca nu am postat miercuri, dar am schimbat ziua, deoarece miercurea am programul mult prea incarcat, so de acum ne vedem vinerea!!! CIAO!!!
CITEȘTI
Un blog tzăcănit!
RandomATENTIUNE! Acest material contine scene comice care pot fi fatale persoanelor cu mult simt al umorului, precum si un limbaj licentios, interzis pana si in puscarii... NERECOMANDAT persoanelor sub 69 de ani! Acest material, promov...