Hei, salut! Sunt alexutul99 si tocmai cititi Cel mai tacanit blog!!!
------------------------------------
Cat de mare credeti voi, ca este prostia?! Pana in Ploiesti... Nu... Pana in Satu Mare... Nu... Pana in Franta?! Nu,nu,nu si iara nu...
Va zic eu... Pana in S.U.A.!!! De ce tocmai pana in S.U.A.?! Deoarece acolo exista cea mai mare proasta de pe pamant!
O domnisoara studenta la medicina "din lipsa de bani" isi vinde pe internet, la licitatie, ce credeti... Lucruri din casa, mobila mostenita de la ma'sa mare, colectia de neuroni scuipati pe jos, e acu in capul vostru...
Dar sunteti asaaa departe... Ea isi vinde la licitatie, VIRGINITATEA!!!
Si probabil ca acum persoane ca @AdorSimplitatea vor scrie chestii de genul : E o tara libera, poate sa faca ce vrea cu viata ei! sau Ce iti pasa tie ce face ea?! etc etc etc...
Aveti si voi dreptate, Nu ma cac in ograda omului, ca sigur nu o sa ii placa! , dar chiar in halul asta!!! Sa lasi sute de barbati sa se bata intre ei, care da mai mult ca sa isi bage barzoiul in ea!!!! Asta e deja o tampenie!!! Chestii de genul le faci intr-un cadru intim, nu sa afle toata lumea ce faci tu... A aparut stirea asta pana si la Tv, si daca v-ati uitat miercuri seara la Observator pe A1, stiti ce zic!!!
-------------------------------------
Dar asta o fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati folow daca va place ce fac eu, like si comm daca va place si aveti ceva de zis si share ca e gratis si ma ajuta mult, dar nu in ultimul rand sa raspundeti la intrebarea saptamanii : Voi ce i-ati face tipei asteia?! ↑
Va astept raspunsurile pe chat,message bord sau intr-un comentariu la calitolul asta!
Saptamana trecuta v-am intrebat ce steag ati face pentru lumea femeilor? Dar am primit numai chestii gen esti misogin, urasti femeile, si minunatele, saptamanalele si nelipsitele injuraturi de la @AdorSimplitatea! Bineinteles ca au existat si vreo 3-4 persoane care au lasat commuri calumea!!! Pentru ei/ele : RESPECT!!!
CITEȘTI
Un blog tzăcănit!
RastgeleATENTIUNE! Acest material contine scene comice care pot fi fatale persoanelor cu mult simt al umorului, precum si un limbaj licentios, interzis pana si in puscarii... NERECOMANDAT persoanelor sub 69 de ani! Acest material, promov...