alexutul99 : Cum ai aflat de cartea mea,Wattpad_Cele mai enervante chestii?
Dark_Love1234 : Pai... Ma uitam pe Wattpad si cuiva i-a placut cartea,asa ca am spus : "Hai sa vad ce ascunde cartea asta. Asa ca am citit si chiar mi-a placut,asa ca mi-am lasat parerea intr-un mesaj... Sunt mai curioasa din fire asa ca m-am hotarat sa citesc. :))
alexutul99 : Ce ti-ar placea sa schimbi pe Wattpad?
Dark_Love1234 : Plagiatura. Am inteles,te inspiri,dar nu copiezi intreaga poveste... Adica,mi se pare un gest foarte urat. Cel care a scris cartea s-a chinuit,si-a pus imaginatia la incercare,iar altul nu are alta treabacdecat sa plagieze munca altuia ca sa se bage in seama.
Fan-Fic. Ok,scrii un fan-fic,dar macar sa fie reusit,nu oribil. Unele carti fan-fic sunt chiar oribile. Si cam atat. Nici eu nu sunt stralucita,dar unele sunt oribile!alexutul99 : Tu cum te distrezi?
Dark_Love1234 : Pai... Depinde! Uneori ies in oras cu sora mea, stau pe wattpad sa scriu,sa citesc sau pur si simplu vizionez filme horror.:)
-------------------------------------
No,cam atat o fost pentru ziua de azi... Stiu,ma stiu... Tampit rau de tot capitolu asta! Da' ,na... Am promis ca voi face un interviu cu castigatorul si asta am facut.
Oh si... era sa uit... Imi pare rau ca de o luna nu am mai publicat nimic,dar am avut o perioada foarte grea,si nici nu am avut inspiratie...
Dati vote,daca v-a placut,comm daca vreti sa ziceti ceva,cititi pur si simplu si raspundeti la intrebarea capitolului : Voi cui ati lua interviu? Va astept raspunsurile pe CHAT (@alexutul99),pe message board (alexutul99's message board) sau in sectiunea de comment-uri.
Eu sunt alexutul99,azi am luat un 10 la fizica ,like a boss!!! si va pup, PAAA!!!Oh si apropo... Pentru doritori accept intro-uri!!! E simplu... Daca te uiti la DDH, stii ce ai de facut,iar daca nu te uiti , uite un exemplu :
Neatza lnternatiune/alexutul99! E Sfanta zi de luni marti miercuri joi vineri sambata duminica,eu sunt regele boschetarilor si va salut din canal!!!
Intro-urile mi le puteti da pe chat,message board sau printr-un comm la capitolul asta...
CU PLACERE!!!
CITEȘTI
Un blog tzăcănit!
AcakATENTIUNE! Acest material contine scene comice care pot fi fatale persoanelor cu mult simt al umorului, precum si un limbaj licentios, interzis pana si in puscarii... NERECOMANDAT persoanelor sub 69 de ani! Acest material, promov...