Cititorilor mei...

1.2K 63 23
                                    

     Hey there! V-as ruga sa-mi iertati greselile,dar am scris acest capitol in ultima ora... Initial scrisesem un capitol despre Simona Halep, dar datorita unor domnisoare care m-au enervat maxim il voi posta saptamana viitoare!

      Acele domnisoare sunt @someonewhoishappy si @Biiee B.

      Aceste domnisoare ii reprezinta pe directionerii si beliberii care au o problema cu lumea...

       In primul rand, dragii mei, dupa cum ati vazut di capitolele celelalte sunt mereu deschis spre chestii noi, si nu vad nici u  motiv sa ma iau de directioneri/ beliberi daca eu ascult rap... Ok, nu le ascult muzica, deoarece nu ma reprezinta, dar nu am nimic cu ei!!! Ii apreciez ca au muncit si au ajuns acolo unde au ajuns dar atat...

     Alt lucru care m-a enervat este faptul ca dom'soarele astea s-au luat de mine datorita capitolului "Carti perverse"!!! Dragii mei... Nu e asa greu... Dati cateva pagini inapoi si recititi capitolul, va rog! Si imi veti da dreptate cand zic ca nu am scris de 1D sau Bieber ci despre autoarele care au un stil ciudat si chiar scarbos uneori de a scrie despre ei!

      Asa ca dragele mele @Someonewhoishappy si @Biiee B, nu am nimic nici cu voi, nici cu idolii vostri! Si da, inca o data, daca nu va place, dati-va-n p**a mea si nu cititi, sau macar sa nu mai scrieti comentarii care chiar nu isi au locul. Daca imi ziceti ca gresesc sau nu fac ceva bine, ok, dar nu ma injura degeaba, ca ti-o iei rau!

    Si ii multumesc @AncutzaRockMe pentru sustinere! :***

     Dar asta a fost si pentru saptamana asta, votati, daca v-a placut, folow daca va place munca mea, share ca ma ajuta mult si sa raspundeti la intrebarea saptamanii : Voi ce parere aveti despre directionerii si beliberii care se baga unde nu le fierbe oala? va astept raspunsurile intr-un comentariu si imi pare rau daca, in vreun fel am jignit vreun directioner sau beliber!!! Ciao! :))

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum