Hey there! E miercuri si am gasit un subiect minunat saptamana asta!
Acum vreo 2 zile, din plictiseala am deschis tv-ul si am inceput sa butonez... Dupa vreo 10 minute in care am gasit doar discursurile lu' Băsescu si Ponta despre alegerile prezidentiale am dat pe un post pe care stiam sigur ca nu ii voi gasi pe minunatii ţării, Disney Chanel, mai exact... Si ce credeti ca am gasit? Mda... jucarii care vorbesc cu o fetita, care cica ii doctor... Mda... multe lucruri invata copii... Si cand o sa vada un autobuz pe strada ce pula mea o sa faca, uh?! O sa incerce sa vorbeasca cu el si sa il consulte! :)) Ma gandesc la copilaria mea... si desi eu nu am trait acum 100 de ani, vremurile erau foarte diferite atunci... Daca vreti sa stiti mai bine, hai sa facem o comparatie! :))
Sa zicem ca luam varsta de 5 ani... (mama au trecut 10 ani de atunci! )
Copil Random-Jucaria preferata : iPad!
Eu- Jucarii preferate (ca nu pot alege) : Bicicleta, minge, yo-yo, jucarii ce reprezentau super eroi etc.C.R.-Ce mananca : Mc, KFC, pizza, ciocolata.
Eu-Ce mancam : Ce-mi punea maica-mea in farfurie.C.R.-Activitati preferate : jocuri pe pc sau console, stat pe net.
Eu-Iesitul in parc cu prietenii, jocurile in spatele blocului.C.R.-Jocuri preferate : Subway Surfers, Temple Run, Candy Crush...
Eu-Jocuri preferate : sotron, pititea, leapsa, tara-tara vrem ostasi etc.Cam asta ar fi comparatia... Vedeti rezultatul? Copilaria noastra a fost una frumoasa, in aer liber si sanatate, iar a puatilor astora in casa, cu un laptop sau tableta, fara prieteni... Nu spun ca nu exista si in ziua de azi copii a caror copilarie nu e una ok... Zilnic vad pusti care ies cu bunicii lor in parc si se joaca, deoarece acei oamei in varsta au trait o copilarie frumoasa... Eu vorbesc doar de boracii aia anemici,care daca nu mananca doar ce vor ei (dulciuri si prostii de ăstea) fac zeci de infectii si alergii la găoază si care restul vietii vor avea un singur prieten : pc-ul...
Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati un Like★ daca v-o placut, Share sa citeasca si pretenii vostri, Follow, daca va place munca mea si sa raspundeti la intrebarea saptamanii : Voi cunoasteti copii de genul acesta? Va astept raspunsurile in sectiunea de comentarii, si, pana data viitoare sa nu va fie prea dor de mine! Ciao! :))
CITEȘTI
Un blog tzăcănit!
RandomATENTIUNE! Acest material contine scene comice care pot fi fatale persoanelor cu mult simt al umorului, precum si un limbaj licentios, interzis pana si in puscarii... NERECOMANDAT persoanelor sub 69 de ani! Acest material, promov...