Sânta zi de Duminica-Despre artă

467 38 8
                                    

      Hei there! E duminica si noroc cu unii dintre voi care mi-ati reamintit sa scriu ca altfel iar uitam sa postez! :))

      Aseara am cand m.am uitat sa vad ce propuneri mi-ati lasat asta am gasit :

@Mary-M : Ai putea sa scri despre tipologi de profesori... dragostea dintre elev-profesor este reciproca! :))

     Draga @Mary-M... In primul rand, ti-am mai zis si la comentarii si vreau sa stie toti... despre profi am vorbit acum vreo luna si da-o drecu da treaba... daca vreti sa propuneti vedeti daca nu se repeta, nu de alta da veti pierde 5 minute pretioase din viata voastra! :)

      In al doilea rand, daca dupa punctele de suspensie erai ironica, te inteleg... daca vorbeai serios scuza-ma dar mi-am scuipat splina de atata ras! :)) Sa stii ca numai dragoste am simtit eu pentru profi in 8 ani minunati de generala :))

@Mihai FCSB : Ar trb sa scrii despre cum plt vezi arta!

       Doamnelor si domnilor, asta a fost fratimiu, cel atat de agramat incat nici pula mea nu poate sa scrie cum trebuie :))

        Dar fiind singura propunere despre care puteam scrie am zis sa o accept, sooo... Sa incepeeem!

   Voi prezenta doar categoriile mari de arta, adica muzica,desen si dans.

MUZICA : Stilul meu muzical preferat , dupa cum stiti nu exista, caci ascult mai multe... Dar toate stilutile apartin curentului Hip-Hop... Mai exact, ascult Rap,tRap, Dubstep, Electro.

DESENUL : Stilul meu de desen preferat este grafitti-ul... Sunt graffer oficial de vreo luna si neoficial de vreun an. O sa imi ziceti ca sunt un badaran vandalizator, care mazgaleste ziduri... Dar undeva ma doare! :))

DANSUL : Stilul meu preferat de dans este breack-dance, din care am invatat cateva miscari de pe youtube... O sa imi ziceti ca acest stil nu are logica, ca este o tavaleala pe podea cu picioarele pe tavan, dar cum v-am mai zis, daca mie imi place asta fac :))

      In concluzie prefer arta moderna, curentul Hip-Hop in mare. :))

     In ultimile duminici mi-am uitat traditia asa ca :

Melodie : Rebel ft. Sidney Housen- Black Pearl.

Film : The last stand(2013) cu Arnold Schwarzenegger in rolul principal.

       Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati Like★, daca v-o placut, Share sa vada si pretenii vostrii, Follow, daca va place munca mea si sa-mi lasati propunerile voastre pentru duminica viitoare, mai jos intr-un comentariu, va pup, ciaoo! :))

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum