Despre acest blog.

668 51 9
                                    

       Hey there! Stiu ca nu ne-am mai vazut de mult, dar acum toate plecarile mele s-su terminat... SPER! Din nefericire, hotelul la care am stat aici, in Corfu (ca sunt aici cand scriu) avea WIFI numai pe hartie. Caci in realitate NU EXISTA PIC DE NET!!! Si va dati seama ca imi venea sa ma arunc de la terasa camerei cand am aflat... Deci, o saptamana intreaga am stat fara net si fara semnal in retea, la propriu, izolat pe o insula. A, si sa nu uit ca aeroportul e cativa metri de noi, ca cred ca pot sa arunc cu pietre in avioane... Deci din 2 in 2 minute un avion ateriza sau decola, scotand mugetul ala de balena in calduri!!!

        Dar sa trecem la lucruri mai importante decat cum am supravietuit eu in Corfu.

         Am facut acest capitol, special pentru a va face sa intelegeti mai bine mesajul pe care il transmit prin aceasta carte.

         In primul rand, am ajuns la limita suportabilului in cazul haterilor! A trebuit sa sterg capitolul despre Lumea femeilor, deoarece peste 50% din cei care au citit capitolul au fost atat de idioti incat sa creada tot ce am spus eu! V-m spus-o si va mai repet! In capitolul ala faceam misto, cum fac si in toata cartea asta! Daca intelegi, bine, daca nu, citeste ceva ce iti place sau du-te dracu si spanzura-te, sa scape lumea de prosti!

        In al doilea rand, alt capitol pe care idiotii nu il gusta este acela cu cartile perverse! Ce pana mea e asa greu de inteles faptul ca eu m-am luat de scriitoare, care in loc sa faca un fan-fic frumos, fac unul in care personajul principal, (feminin) face sex cu idolii ei! WTF?! Cine vrea sa stie ce fantezii iti vin tie in cap... Dar nooo... Trebuie sa apara idioti care sa zica ca asa trebuie sa faca si ca daca asta e in capul lor asta sa scrie... Ma lasi... Aveti chef de sex? Uitati-va naibii la un film porno dar nu mai scrieti chestii care sa nu placa nimanui? Cine vrea sa citeasca o carte in care este descrisa de la A la Z o scena de sex... Si deobicei autoarele au si 12-13 ani maxim!

        Care-i faza... Credeti ca eu nu am citit fan-ficuri?! Ba da, doar ca nu erau pornografice! Cititi fan-ficurile lui @bright_lady001, @Enemy_Fire sau "Prinsa cu 1D" de @GeorgianaIordache... Cartile astea sunt adevarate povesti, vise ale autoarelor, lucruri la care ele viseaza si poate ar vrea sa se intample... Nu buna-buna! Niho-niho! pa-pa!

       In al treilea rand, exista persoane care citesc primele 2-3 capitole si zic "Lasa-te de cartea asta" Exista alte sute de carti ca asta"!

        Ca sa intelegeti va voi explica putin cum sta treaba cu blogul meu... Initial, enervat de niste cacaturi de pe Wattpad, am zis, Hai sa-mi zic si eu parerea...Dupa vreo 3 capitole, mi-am dat seama ca nu mai avea rost sa ma pun la mintea tuturor prostilor, asa ca am decis sa ma opresc... Dar cum aveam deja cateva sute de citiri si oamenilor le placea ce scriam, am zis sa nu-i las cu ochii in soare, asa ca am transformat cartea intr-un fel de blog... Pur si simplu luam subiecte actuale, despre care lumea vorbea in perioada respectiva si-mi ziceam si eu parerea despre ele... Usor-usor am trecut peste toate problemele, pana azi, cand de cateva zile am atins incredibilul numar de 20.000 de citiri, pentru care va multumesc din suflet! lmi amintesc si acum ziua in care am facut 1000 de citiri si eram asa bucuros... acum cand ma uit la 1000 mi se pare mic... :))

         Astfel, asa am ajuns aici! Deci, daca vreti sa ma las de blog, duceti-va la Dumnezeu si cere-tii sa ma oblige sa ma las, caci altfel, nu o sa ma opresc din ceea ce imi place sa fac, sub nici un chip! Inteles, idiotilor? Sau mai frumos... Haterilor.

        Si mai e o chestie... Unii mi-au zis ca injur... Pai, asta-s eu! Daca injur de ce sa ma ascund? :))

       Dar asta a fost si pentru saptamana asta, nu uitati sa dati un Like★ daca v-o placut, share sa citeasca si pretenii vostri, Follow, daca va place munca mea si sa raspundeti la intrebarea saptamanii :  Şi faşeţi, măi?! Va astept raspunsurile in sectiunea de comentarii, si, pana data viitoare sa nu va fie prea dor de mine! Ciao! :))

Un blog tzăcănit!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum