II.- 0. Rész

12.9K 319 34
                                    

/Egy évvel ezelőtt/

*Nina szemszöge*

Ahogy a zene egyre hangosabb lett, éreztem, hogy az ereimben gyorsabban száguld a vér. A táncparkett egyre zsúfoltabb lett, bár ez ebben a pillanatban kevésbé zavart. A lényeg az volt, hogy minél közelebb legyek Oliverhez. A csípőmet fogva irányított, pedig ezalatt az óra alatt szinte el sem váltunk egymástól, így pontosan tudtam, hogy akarja, hogy mozogjak.
Libabőrös lettem már attól is, ahogy rám nézett, de ahogy hozzám ért, mindenem elakart olvadni, nekem pedig eszem ágában sem volt ezt a folyamatot bármivel is akadályozni.
- Menjünk innen, nem bírom megállni, hogy ne csókoljalak meg; de nem akarom holnap az újságok címlapján végezni - duruzsolta a fülembe a szexi hangjával. Csak bólintani volt időm és már karon is ragadott és a hátsó bejárat felé indultunk. Taxiba ülve egy pillanatot se várva ajkaimra tapadt és szenvedélyesen csókolt. Tűzijátékok ezrei robbantak fel bennem, és átfontam a karom a nyaka körül, hogy még közelebb legyek hozzá.Mivel azonban nem csak ketten ültünk az autóba, rövid időn belül el kellett húzódnunk egymástól.

Abba a hotelba mentünk, ahol én szálltam meg és igyekeztünk észrevétlenül belopózni az előcsarnokba. Kulcskártya nálam volt, ezért egyből a lift irányába indultunk el. Oliver szeme sötéten, a vágytól csillogott. Igyekeztünk egymáshoz nem érni, mert az megkockáztatta volna azt, hogy mindenki szem láttára esünk a másiknak. A felvonó megérkezett, mi pedig egy rakás emberrel beszálltunk. Távolságot meghagytuk magunk között, még mielőtt valaki pletykálni kezdene. 23.emeleten végre kikerültünk a tömegből és a 135-ös szoba felé vettük az irányt. Remegve csúsztattam be a zárba kártyát, majd ahogy bejutottunk szinte mással sem törődtünk, csak, hogy egymás karjaiba legyünk. A sötét lakosztályba így aztán kicsit nehézkesen sikerült eljutni a háló részbe, de megoldottuk. Elkezdtük egymásról lehámozni a ruhákat, de a csókcsatát egy percig se hagytuk abba. Biztosra mondhatom, hogy ő csókol a világon a legjobban! Totál elvesztem tőle az agyam...
Mikor aztán mar fehérneműben álltam előtte, felkapott és az ágyra tett.
- Nem birok várni! Most akarlak - suttogta és lekapta magáról a pólóját. Kidolgozott felsőtestéről alig tudtam elvonni a szemem. Áttért a nyakam csókolására, amivel apró nyögéseket váltott ki belőlem. Habár az este folyamán ittam alkoholt, de elmém tisztább volt, mint Oliveré. Lassan kicsatolta a melltartóm, majd a szoba másik végébe dobta azt. Áttért a mellemre, csókolgatta, szívogatta, mire még jobban kívánkoztam utána. Beletúrtam a hajába, és felhúztam magamhoz. Csókolni akartam egész este, egész életemben. Kemény férfiassága forró testemnek nyomódott, mire mindketten levegő után kapkodtunk. Csodálatos érzés volt. Valahogy az egész világ megszűnt létezni, ha hozzám ért.

- Akarod?- kérdezte a szemembe nézve, mire én csak mosolyogva bólogattam. Más biztatás nem is kellett neki, lehámozta mindkettőnkről az utolsó ruhadarabokat, majd levezette kezét a nőiességemhez. Végigsimított rajta, csak hogy még jobban izgasson, majd egy ujját belém vezette. Levegő után kapkodtam, mert csodás érzés volt. Nem sokáig tétlenkedett, második ujja is csatlakozott.

- Kérlek....ne kínozz már..csináljuk - nyögtem az ujjain. Halk nevetést hallatott, majd néhányszor végighúzta a kezét a férfiasságán, majd megállt.

- Van óvszer?

- Igen, éjjeli szekrény fiókjában, azt hiszem -pihegtem. Feltámasztottam magam félig fekvő félig ülő helyzetbe, hogy lássam az eseményeket. Sikeresen megtalálta a csomagot, felbontotta, majd magára görgette és visszatért felém. Ismét szenvedélyesen kezdett el csókolni, amitől remegtem, mint a nyárfalevél. Éreztem, ahogy a farka a bejáratomnál pulzál, és a vágytól szinte alig láttam. Lassan vezette magát belém, én pedig igyekeztem semmilyen fájdalomra utaló jelet nem mutatni, mert tudtam, hogy akkor abbahagyja, és én nagyon nem akartam, hogy vége legyen. Ahogy teljesen kitöltött, a világon jobb érzés nem volt. Megállt, hogy megszokjam, de a csípőmet folyton felnyomtam, hogy csinálja már mielőtt megőrülök.

- Nyugi, kislány. Pár perc és sikítva fogsz elélvezni - kacsintott rám, mire az arcom totális vörösbe úszott, és még nedvesebb lettem. Képtelenség, hogy egy emberi lény ilyen szexi legyen. És főképp az, hogy az én ágyamba legyen.

Látszólag ő sem bírta sokáig a tétlenséget, mert mozogni kezdett. Egyik kezemmel a hajába túrtam, még a másikkal az oldalát markoltam. Dereka köré fontam a lábam, hogy minél mélyebbre tudjon belém hatolni. Csókolta a nyakamat és mindenféle izgató dolgot súgott a fülembe, amitől jobban nedves lettem, már ha ez egyáltalán lehetséges.

Ígértei hamar beteljesülni látszottak, mert a hasamban érzett feszültség egyre csak fokozódott. Oliver is hangosan nyögött felettem, ami elősegítette a dolgokat nálam is. Gyorsabban mozgott, én pedig sikítva, szétesve és remegve elélveztem, Két- három lökéssel később Oliver is követte a példám. Pihegve feküdtünk egymás mellett, míg ő fel nem állt, hogy megszabaduljon az óvszertől. Bebújtam a takaró alá, és az oldalamra fordulva néztem. Meglepetésemre, befeküdt a hátam mögé és szorosan átölelt. Olyan érzés kerített hatalmába, mintha otthon lennék. Mindketten meztelenek voltunk, de ez cseppet sem volt zavaró. New York utcáiról még hallani lehetett a szirénákat és a forgalom zaját, de mégis a legbékésebben aludtunk el mindketten.

Hajnalban apró neszre ébredtem fel, és éreztem hátulról már senki sem ölel. Kinyitottam a szemem és láttam, hogy Oliver villámgyorsan öltözik.

- Hova mész? - ültem fel az ágyon, a takarót magam elé tartva. Miért megy el? Történt valami? Megállt és a szemembe nézett.

- Nem szeretnél valamit mondani nekem? - nézett kérdően. Értetlen tekintetem látva közelebb jött és a takarót felhúzta. A tegnap este elvesztett szüzességem minden egyes látható nyoma éktelenkedett a lepedőn. Kipirult arccal néztem fel rá. Ő már rám se nézett, minél hamarabb el akarta hagyni a terepet. Telefonját becsúsztatta a zsebébe, majd az ajtóhoz lépett.

- Nem éri meg! - mondta szemrehányóan és már kint is volt az ajtón. Én pedig ottmaradtam összetört szívvel és lélekkel, összezavarodva és elhagyva.

Rabod vagyokWhere stories live. Discover now