*Jennette szemszöge*
A törölközőm valahol a két helyiség között leeshetett rólam, de nem is vettük észre a forró csókcsatánk között. Óvatosan az ágyra rakott, de továbbra is csókolt. Testem lángolt, és ahogy hozzámért a bizsergő érzés is csatlakozott. Szemünk lassan hozzászokott a félhomályhoz, ami a fürdőben lévő gyertyáknak volt köszönhető.
Kezével elkezdte gyúrni a mellemet, majd a másikat. Ahogy sóhajtoztam, annál többször kezdte el ingerelni a mellbimbóm.- Ne szórakozz - szuszogtam.
- Nyugalom szívem, mindent sorjával - búgott fel miközben a kulcscsontomat csókolgatta. Nem is hallgatva rá, elkezdtem lefele húzni a csípőjére kötött törölközőt, ami ennek hatására szétkapcsolódott, és nyugodtan eldobhattam. Felkuncogott a reakciómon, mire végighúztam a kezem a férfiasságán. Felnyögött, mire folytattam a folyamatot. Szinte pillanatok alatt az amúgy sem átlagos méretű farka még nagyobb és betonkemény lett.
- Jézusom, hatalmas vagy - húztam magamhoz a fejét és csókoltam meg.
- Tudod, pont ezért kell ezt csinálnom - vált el tőlem és fél pillanattal később, már alul simogatott. Nemsoká magamban éreztem két ujját - És ezt azért, hogy kitágulj - világosított fel a nyilvánvalóról. Játékosan meghúztam az alsó ajkát, mire felmordult és kihúzta az ujjait - Biztos úgy gondolod, hogy készen állsz rá? Várok ameddig akarod - nézett a szemembe.
- Igen. Egész biztos - csókoltam meg. Mosolyogva bólintott egyet és az éjjeli szekrényhez nyúlt -Mit csinálsz? - kérdeztem.
- Óvszert keresek - matatott tovább.
- Nincs rá szükség - mondtam halkan.
- Hogy érted?
- Gyógyszert szedek - sütöttem le a szemem.
- Biztos nélküle akarod csinálni? - utalt az óvszerre. Válaszul csak bólintottam.Testünk egymáshoz tapadt és forrón csókolt. Sosem akartam, hogy vége legyen. Keze szinte mindenhol ott volt és egyre türelmetlenebb voltam. Végigdöntött az ágyon és lassan felém mászott - újra. Simogatta a hasam, majd egyre lejjebb ért, de a csiklómnál megállt, nem ingerelt tovább. Bepozicionálta magát, majd a vállam felett megtámaszkodott. Végig a szemembe nézett és óvatosan belém hatolt. A szokatlan, de nagyon is kellemes érzéstől lecsukott a szemem és levegőért kapkodtam.
- Gyönyörű vagy - nézett rám Ryan. Csókolni kezdtem és még közelebb húztam. Hála a gyors mozdulatomnak az egész farka belém nyomult. Nyögve túrtam bele a hajába. Abbahagyta a mozgást és csak csókolt. Pár parányi perc múlva újra kitámasztotta magát, majd mozogni kezdett - Ah, nagyon szűk vagy - nyögött fel. Kihúzta magát belőlem, majd egy mozdítással bennem teremt. Felsikoltottam, de egyáltalán nem azért mert fájt volna, hanem pont az ellenkezője: kurva jó volt.
Ki-be siklott a testemből, és ennél csodálatosabb dolgot még sosem élveztem. Csókoltam, ahogy csak tudtam; a csípője köré kulcsoltam a lábam, ezzel is elősegítve, hogy olyan mélyen legyen bennem, ahogy csak lehet. Az egyre gyorsabb mozgásoknak köszönhetően a körmöm rátalált a hátára és erőszeretettel húztam rajta végig. A szobában csak a testünk összecsapódását és az egyre hangosabb nyögéseinket lehetett hallani.
- Ry..Ryan....Ez nagyon jó..Ne hagyd abba...- könyörögtem a továbbiakért.
- Sose hagyom - csókolta végig a nyakam vonalát. Nedvesebb voltam, mint eddig bármikor és hála az óvszer hiányának, pontosan éreztem, hogy milyen kemény és hosszú is a szerszáma. Alig pár lökés után elkezdtem érezni, hogy valami az alhasamban készül. Felismertem és egyből szóltam a szerelmemnek.
- Elfogok...elfogok élvezni - hörögtem.
- Én is....Kibaszott szűk vagy és annyira forró - és igazam is lett, mert ahogy kihúzta félig belőlem a farkát és gyorsan visszanyomta, több sem kellett: hátam ívbe hajlott, majd sikítva élveztem el, ő pedig közvetlenül utánam.
Egy perc múlva felült, megcsókolt, majd egy papírzsepi segítségével megtörölgetett minket. Kiment a fürdőbe kidobni a szemetet és eloltani a gyertyákat. Még ő fújkálgatott, addig én kiszedtem alólam a takarónkat és bebújtam alá. Hamarosan visszatért és az arcáról le nem lehetett vakarni a vigyort.
- Ez csodás volt - fektetett a mellkasára.
- Tudod, most már értem, hogy miért van minden nő oda érted - szuszogtam.
- Nos, engem csak egy nő érdekel, akivel épp fekszem az ágyunkban - csókolta meg a homlokom - Fáj? - kérdezte?
- Nem, dehogy - simogattam az ujjaimmal a hasát.
- És fájt? - faggatott tovább.
- Nem - nyugtattam meg.
- Mióta szedsz gyógyszert? - szólalt meg pár perc múlva.
- Évek óta - adtam választ. Valószínűleg megértette és nem is kérdezett mást, csak ölelt.
Halihó.
Nos, gondolom észrevettétek, hogy ez a rész hosszát és a minőségét illetően is elég szánalmasra sikeredett. Ennek pontosan nem tudom az okát, néhány napja élő zombi vagyok. Igyekszem magam összeszedni és kárpótolni titeket egy igazán jó résszel!
Addig is ezer csók nektek kedves olvasóim!
Ohh, és elfelejtettem mondani, hogy rengetegen kerestetek meg, hogy díjat kaptam. Ezeket nagyon köszönöm, de nem fogom kirakni őket, mint anno bloggeren tettem. Kicsit hülyeségnek tartom azon részeit ahol, kérdésekre kell válaszolnom, és elmondani magamról 10 dolgot. Kötve hiszem, hogy érdekel bárkit is a szemem színe... Nem akarok bunkónak tűnni, mert tényleg örülök nekik, és hatalmas megtiszteltetés, de kirakni nem fogom.
Búcsúzom, de nem sokáig. Legyetek rosszak :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabod vagyok
RomantizmJennette Moon élete sosem volt könnyű. Szülei 14 évesen beadták az árvaházba, mert nem bírták elviselni, hogy egy lánygyermekkel törődni is kell. A lány azelőtt sem volt egy nagy közösségi ember, de az, hogy a saját szülei is képtelenek szeretni, le...