33. Rész - Ismétlések sorozata

23.1K 791 32
                                    

*Ryan szemszöge*

Egyszerűen imádtam minden időmet Jennel tölteni. Aludni, enni, filmezni, kocsikázni. Vele minden tökéletes volt. Apropó tökéletes! A tegnap este új szintekre léptette a kapcsolatunkat.
Bebizonyította minden egyes érintés, amit már amúgy is tudtunk: egymásé vagyunk. Tudtam, hogy újra és újra befog próbálkozni nálam a szex témával, így, hogy megelőzzem az egészet kiterveltem valamit. Mivel már olyan rég voltunk randizni, ezért megkértem Mary-t, hogy holnap én készíthessem a vacsorát. Meg akartam lepni a szívem választottját, hogy különlegessé tegyem az estét. De addig ma még fel kell készítenem testileg ezt a huncut cicát, hogy ne essen holnap baja...

Ahogy hazaértem hosszú csókkal köszöntöttem a lányt, akiről egész nap fantáziáltam, majd elkezdtem lehúzni a földszintre. Látszólag ötlete sem volt arról, hogy mit tervezek. Arckifejezése mindenről árulkodott.

- Gyere babám, csobbanjunk egyet - öleltem magamhoz oldalról a derekát.

- Minek az? Jó lesz fehérneműbe is - kacsintottam rá. Megforgatta a szemét, de láttam, ahogy a szája mosolyra húzódik. Ohh igen, az én picikém szeret rossz lenni!

Beengedtem magam előtt az ajtón, majd beérve kikötöttem a nyakkendőm. Mostanában egyre sűrűbben veszem fel az öltönyeimet, mert tudom, hogy nagyon tetszik neki. A fal mellett lévő padra raktam, majd lassan lecsúsztattam a vállamról a zakót is. Éreztem, hogy minden mozzanatomat figyeli, és ez totálisan felizgatott. Kigomboltam az ingem gombjait, majd megállva az utolsónál, kérdően néztem rá: - Nem öltözöl? -lesütötte a szemét, majd levette a pulcsiját. Akár egész este néztem volna, hogy vetkőzik, de tudtam, hogy akkor az életbe nem megyünk bele a vízbe.

Lekapkodtam magamról a ruhákat - a boxerem kivételével - és beszálltam a meleg vizes medencébe. Szinte tátott szájjal néztem, ahogy Jennette megszabadul az utolsó ruhadarabtól, majd vérvörös fehérneműszettben elindul felém. A torkom kiszáradt, farkam akcióképesség vált, és még pislogni is elfelejtettem.

- Istenem, nekem van a leggyönyörűbb barátnőm - csókoltam meg, ahogy odaért. Elpirult, mire felkuncogtam. Imádtam, hogy ilyen szerény, pedig olyan tökéletes teste volt. Gyönyörű arc, izmos karok, középméretű feszes mellek, lapos has, kecses lábak, kerek fenék. Legszívesebben most azonnal lefeküdtem volna vele, és a fene se várt volna holnapig.

Miután sikerült kis önuralmat magamba fektetnem, Jent a két karomra fektettem és úgy lebegtettem a vízben. Ez különösen nem segített a merevedésemen, de annak már mindegy. Haja szétterült a vízen, amit egy idő után megunt, mert pillanatok alatt felcsavarta és kontyba rakta.

- Ne csináld! - búgtam halkan. Felültettem az ölembe, majd a haját szétszedtem - Szeretem, ha le van engedve, mert akkor megtudom csinálni ezt - beletúrtam és magamhoz húztam egy csókra. Az egy csókból végül egy egész sorozat lett, és egyre közelebb került hozzám az alsó teste.

- Te hibád, hogy mindig fel vagyok izgulva - suttogta.

- Ez pedig a tiéd - megfogtam a fenekét, majd a nemi szervéhez nyomtam a farkam. Egyszerre nyögtünk fel, mindkettőnk szemében ott lobogott a tűz.

- Ne haragudj - mondtam.

- Miért? -a választ pár másodperc múlva maga is kitalálhatta, ugyanis a melltartója repült ki a medencéből. Ösztönösen takarni kezdte magát.

- Héjj, bébi; ne legyél szégyellős! Látni akarlak - hántottam le róla a kezét, miknek a helyére az enyéim kerültek. Felnyögött az érintésemre. Gyúrni kezdtem az egyik mellét, még a másik kezemmel a derekát fogtam, hogy minél közelebb kerüljön hozzám.

- Ahh, Ryan - bicsaklott a feje a vállamra.

- Mi az bébi? - csókoltam bele a nyakába.

- Megőrülök...kívánlak, nagyon - nyöszörgött.

- Azt hiszem ezen segíthetünk - vigyorogtam. Felálltam vele, majd a medence szélénél lévő szőnyegre vittem. Lefektettem, és pontosan úgy helyeztem, hogy a feneke a medence szélénél legyen, hogy mindent kényelmesen elérjek a vízből.

- Ugye nem? - kérdezte pihegve.

- Oh, de bizony - dobtam el a bugyiját is. Ha eddig azt gondoltam, hogy Jennette gyönyörű, akkor így meztelenül, kitárulkozva egyszerűen fenomenális. Nem vesztegettem az időt, ujjammal egyből a csiklóját masszíroztam, mire vonaglani kezdett. Ördögi mosolyra húzódott a szám, majd a kezem munkáját a szám vette át. Egyre lejjebb nyaltam, mire észrevettem, hogy mennyire nedves is.

- Hm, vajon kitől ilyen nedves az én kicsikém? - pimaszkodtam, de szóhoz már nem jutott, mert a nyelvemmel belehatoltam. A háta ívbe görbült, és meg nedvesebb lett - Miért vagy ilyen rohadt finom? Egész nap csak nyalnálak - ujjammal körözni kezdtem a bejárata körül, majd mikor nem számított rá, egyiket belecsúsztattam.

- Áááá! - sikított fel, és még jobban benedvesedett, már ha ez egyáltalán lehetséges. Immár két ujjamat mozgattam benne, és a nyögései egyre hangosabbak lettek - Ryan! - nyöszörgött.

- Igen, babám? - pillantottam rá. Szeme csak úgy csillogott.

- Elfogok..én elfogok ... - mondta, de meg se várva a végét, számmal a csiklójára tapadtam, és addig szívtam, még a nevemet nem sikította.

Ahogy visszatért a földre, visszahúztam a vízbe, nehogy megfázzon.

- És mi van veled? - ült vissza az ölembe.

- Hogy érted?

- A nagy fiú nem akarna elélvezni? - fogott rá a farkamra, mire a szavam is elállt.

- A nagy fiú még vár. Különben is most más tervem van - kacsintottam rá, majd a mellét a számba vettem. Felkiáltott, de tudtam, hogy felizgult, mert az ismét benne lévő ujjam körül az amúgy is szűk hüvely még szűkebb lett.

- Ryan, basszus már egyszer elélveztem - hajtotta a fejét hátra.

- És el is fogsz még egyszer - ellenkezést nem tűrve becsatlakoztattam a második ujjamat is, és áttértem a másik mellére is. Előrejelzésem nemsokára beigazolódott: csípőjét az enyémhez nyomta, majd elélvezett.A fenekébe szorítva húztam magamhoz, majd csókoltam meg. A délutánt hasonló tevékenységekkel terveztem, de mivel Mary a házba tartózkodott, ezért várnom kellett estig, hogy újra és újra a csúcsra vigyem.


Rabod vagyokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora