37. Rész - A legjobb ébresztő

23.6K 724 24
                                    

*Ryan szemszöge*
Jen megmozdult mellettem, mire a farkam szinte azonnal harcra képes volt. Az agyam még nem akart felkelni, még élvezni akartam a hétvége adottságát, és aludni ameddig csak lehet. A szerelmemnek mellettem más tervei lehettek, mert a nyakamat kezdte el csókolgatni, mire nyűgös hangokat hallattam, és közelebb húztam a csípőjét.

- Jó reggelt - dörmögte, de továbbra is folytatta a folyamatot.

- Aludni akarok - dacoskodtam, pedig nem volt ellenemre a tette.

- Aludj - közölte, de pár másodperc múlva a takaró megmozdult, a kezemből kicsúszott a teste és a farkam már a szájában is volt.

- Jen, mi a szar...?! - ültem fel, de vissza is rogytam, mert amit a takaró alatt csinált ugyancsak megőrjített. Kiterülve feküdtem, becsukott szemekkel, és nem tudtam nem nyögni. Nem első alkalommal csinálta ezt, mégis az első volt, mikor önszántából. És mérföldekkel más volt az érzés is. Néhány perc múlva abbahagyta, de kinyitni már nem volt erőm a szemem, mert még mindig lángolt a testem. Erre olyat tett, ami eszembe se jutott volna. Fogta és beleült a farkamba. Egyszerre kiáltottunk fel az élvezettől, mert gyorsan tette és fantasztikus érzés volt érezni, hogy hüvelye kitágul és körém fonódik.

- Ha ezt akarod szívem - sziszegtem és megmarkoltam a fenekét, hogy iránytani tudjam a mozgásait. Rohadt izgató látvány volt. Lovagló ülésben ült rajtam és mellei hullámoztak, amint megmozdult, haja az arcába omolva, arca kipirult. Életemben nem tartottam még senkit ennyire gyönyörűnek. És az enyém volt, ami már önmagában a legnagyobb ajándék a földön. Egyre gyorsabban mozogtunk és minden pillanatban úgy éreztem, hogy a farkamat összeszorítja. Nagyon durván szűk a csaj. Magamra húztam és élveztem, hogy közvetlenül a fülem mellett hallom, hogy nyög; még én a csúcs felé lököm. Tökéletesen formás fenekét a kezembe tartva megfordítottam a helyzetünket és én lettem felül.

- Mi az, Ryan? Hiányzik, hogy te irányíts? - nyújtotta ki a nyelvét a cukkolásom közepette. Válasz helyett inkább még gyorsabban csináltam. Éreztem, hogy hamarosan elfog élvezni. Lelassítottam, hogy kínozzam.

- Ne, ne, kérlek! Csináld! - utasított.

- Biztos? - gonoszkodtam. Úgy nézett erre rám, mintha ölni akarna, ezért csak a kuncogásom közben belehatoltam.

- Basszál meg, nagyon nagy vagy - kapkodott levegőért.

- Azt csinálom - kacsintottam rá. Az ember azt hinné, hogy ezek után már nem tud ez a lány elpirulni, de igen. Megszívtam a mellbimbóját, mire sikítozva élvezett el velem egyszerre.

Az orgazmus hatására még két perc után is remegett. Végigcsókoltam az egész arcát, és a szájához érve vártam. Amint kinyitotta a szemét, lecsaptam rá. Nyelvemmel durván törtem be a puha nyelvéhez, és úgy csókoltam, mintha ne lenne holnap.

- Ha továbbra is úgy csókolsz, annak nem lesz jó vége - tolt el magától.

- Nedvesedsz? - nyúltam a lába közé, ahol a farkam még igencsak lubickolt a forró barlangban.

- Veled mindig - suttogta, majd visszahúzott egy gyors csókra.

- Nagyon helyes. Ugye nem gondoltad, hogy felkeltettél és ennyibe hagyom? - összehúzta a szemöldökét, de arcán szétterült a vigyor - Nem, nem. Ez még semmi volt, ahhoz képest, ami következni fog. Gyere csak, avassuk fel a fürdőt - vettem az ölembe, de továbbra sem csúsztam ki belőle. Beállítottam a zuhanyzóba, majd magunkra csuktam az ajtót, ne hallja már az egész utca, hogy szeretkezek - mondjuk ebben az esetben kicsit durvább verzióban - a barátnőmmel.


Csááááá!!

Igen, tudom ez is egy ilyen kis hangyafasz lett. Már bocsánat a kifejezésért... Lassan 70000 lesz az olvasottság, amit nagyon, nagyon köszönök! Nagyon sokat jelent, hogy ennyien olvastok, hisz az olvasóimnak élek! Szerdán legkésőbb hozok egy részt, hosszabbat, mint ez az 500 szavas cucc. Írói válságba lehetek vagy én nem tudom, de kezdek "lerobbanni".

Nemsoká találkozunk, addig is csak rosszan!

Puszi :*


Rabod vagyokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora