*Ryan szemszöge*
Azt hittem, hogy Jen megrémül a tettemtől, és beismeri, hogy mégse akarja. De kétségbeesettségnek nyomát sem láttam.
- Komolyan akarod? - térdeltem fel az ágyra.
- Igen, nem szívatlak.
- De én annál jobban. Nem fogok veled szeretkezni Jen, legalábbis ma nem - vakartam meg a tarkóm. Tényleg nem hittem, hogy komolyan mondja. Nem akartam, hogy olyat tegyünk, amit később megbánna. Ami az igazat illeti, mindennél jobban szerettem volna a lábai között eltölteni az éjszakát, de féltem, hogy nem áll rá készen.
Szemei óriásira nőttek és lassan elért az agyáig a mondandóm.
- Menj a fenébe! Szórakozz a kurváiddal, ne velem! - az ajtó hangosan csattant, mire csak lecsuktam a szemem. Ezt elbasztam! Megint. Mivel ma már egyszer utána mentem, és csak rosszabb lett a helyzet, így inkább maradtam a seggemen.
Az alvás nehezen ment, mivel rohadtul egyedül voltam ebbe az óriás ágyban, és hiányzott a szerelmem. Szívesen átmentem volna, hogy mellébújjak, de tudtam semmit nem oldala meg, Ezért aztán hajnali háromkor végre eltudtam aludni.
Reggel elterveztem, hogy lassan fogok közeledni a szerelmemhez, hogy ne küldjön el a fenébe. Nos, minden ilyen tervem a kukában végezte, mikor Jen berontott a gardróbba, mit sem gondolva hozzá mertem szólni.
- Bébi, mit szólnál, ha együtt vacsoráznánk valami elegáns helyen? - megpördült a tengelye körül, szeme szikrákat szórt.
- Te csak ne bébizz itt nekem! Nem megyek veled sehova. Vacsorázz a kurváiddal, akiket kívánsz annyira, hogy megdugd! Már bocsánat a szóhasználatért! - ezzel már el is tűnt én pedig két nap alatt másodjára akartam elbújni. Ebből a nézetből, ahonnan ő nézi, rohadt nagy szemétláda vagyok, Hisz a szeme láttára hoztam fel az egyik kurv..khm, bocsánat, hölgyismerősöm, de a barátnőmmel nem merek szerelmeskedni.
Reggelinél megint megpróbálkoztam a lehetetlennel, ahogy Mary elhagyta a terepet, hogy megpuhítsam a szívét:
- Figyelj, kicsim, láttam, hogy a Harvardnak közeleg a nyílt hete. Kinyomtattam a prospektusunkat. Megnézhetnéd - simítottam végig a hátán.
- Mi van, már nem olyan undorító hozzám érni? - nézett rám számonkérően - Különben sem megyek a Harvardra, bármennyire is szeretnél az ország másik részén tudni - természetesen tudom, hogy az ország legjobb egyetemére akar bekerülni, a Prinetonra, és be is fog, csak azt akartam, hogy nézzen körbe, milyen az élet arrafelé. De ha nem akkor nem...
Mivel nem akartam tovább "bosszantani" a páromat - remélhetőleg még az -, inkább elindultam munkába. Ha az öltönyöm látványa sem hatja meg, akkor ezen csak a csoda segíthet.
Munkából hazajövet erősen gondolkoztam, hogy meglepjem Jent virággal vagy valamivel. De ismerem eléggé, ahhoz, hogy tudjam nem hatja meg. Legalábbis nem ilyen helyzetekben. Ezért üres kézzel léptem be szerény otthonomba.
Estig gondoltam hagyom kicsit lenyugodni, hátha kevésbé lesz paprikásabb hangulatban. Már épp felkészültem lelkiekben az újabb egyedül alvásra, mikor nagy meglepetésemre Jen nem az ajtó felé vándorolt kiérve a fürdőből, hanem az ágyhoz.
- Hagysz ma aludni, vagy menjek el? - kérdezte.
- Hagylak - mondtam megadóan. Tényleg kicsinál. Egyszer annyi energiával és életörömmel tölt fel, mint soha senki, máskor pedig kedvem a béka feneke alatt van, ha nincs mellettem.
Lassan leoltottuk a villanyokat, de egyikünk sem aludt. Jen a kint tomboló időjárás miatt, én pedig miatta. Nem akarok vele veszekedni. Ő a legfontosabb nekem. Nincs szükségem a földön semmire, ha ő van nekem.
És amiket tegnap mondott, hogy nem kívánom meg ilyenek, hatalmas hülyeség. Szeretnék vele szeretkezni nagyon. De a jó életbe, hisz megerőszakolták! Nem várhatja el, hogy nekiessek... Különlegessé akartam tenni az első alkalmat. Mert megérdemli.
Hirtelen eszembe jutott valami. Attól, hogy nem fogok vele lefeküdni, még kényeztethetem.
Nem sokkal később átfordítottam Jennettet a hátára, majd éhesen lecsaptam az ajkára. Ahh, isteni finom! Elsőnek tiltakozott, de alig fél másodperc alatt már szenvedélyesen csókolt vissza. Sajnos a sötétségtől nem láthattam az arcát, de biztosra vettem, hogy kipirult. Beletúrtam a hajába, majd szinte majdnem ráfeküdtem. A lábait a csípőm köré vonta, majd szorosan magához nyomta.
- Érzed milyen rohadt kemény vagyok? Mindezt csak a csókodtól. Ne mond többet, hogy undorodok tőled vagy nem kívánlak, mert te is láthatod, hogy nem ez a helyzet - durozsoltam a fülébe, majd csókolgatni kezdtem a nyakát. Gyorsan le is tértem a bőre e részéről, mert ahogy hallottam, hogy halkan felnyög, és ezt hallva nem csak kényeztetni akartam, hanem valami egész mást csinálni.
- Elrepítelek egy olyan helyre, ahol még sose jártál - csuttogtam két csók között. Pólója már a hasáig felvolt tűrve, ráérősen simogattam a selymes bőrfelületet. A sötétséget átkozva kezdtem el lefele puszilgatni a hasát, és kúszni le az ágyon. Combjain fürgén jártak az ujjaim, ott simogattam őket, ahol csak lehetett. Pár pillanat múlva már a bugyija nélkül feküdt. Minden önuralmamra szükségem volt, hogy ne essek azonnal neki. Csodás illata bejárta a szobát, az íze pedig remélhetőleg a nyelvemet járja be nemsoká. A mutatóujjam végighúztam a puha punciján, még a comba belsejét csókolgattam.
Aztán a szám szorosan rátapadt az érzékeny bőrterületre és nyalni kezdtem. Totálisan fel voltam izgatva, és ezen Jen kibaszottul izgató nyögései sem segítettek. Minden porcikáját végigcsókoltam, majd levezettem az apró nyílásához a kezem. Középső ujjam épp csak félig volt bent, mikor Jen többért követelőzött. Teljesen belényomtam. Belül nagyon szűk és nedves volt. A farkam ebben a paradicsomban megfog őrülni. Ki-be húzogattam az ujjam, míg nem éreztem, hogy elbír még egyet. Ahogy a mutató besiklott a nedves barlangba, Jen levegőért kapkodott.
- Fáj? - néztem fel. Kár volt. Mert a látványtól majdnem elélveztem. Kitárulkozva nekem, rohadt szexin, izgatóan.
- Dehogyis. Csináld már! - túrt a hajamba. Elkezdtem húzogatni benne, mire csak mégjobban nyögni és sóhajtozni kezdett. Elég nedves volt ahhoz, hogy tudjam, nem sok löket kell neki és elélvez.
Az egyik kezemmel továbbra is ujjaztam, a másikkal pedig felnyúltam az melléhez. Felhajtottam a pólót és a kezembe vettem a legtökéletesebb halmot a világon. Végighúztam az ujjam a mellbimbóján, mire nyöszörögni kezdett.
Basszus imádom ezeket a hangokat.
Visszatértem a nedvtől csöpögő puncijához és a számmal a csiklóját vettem kezelésbe. Nyalogattam, szopogattam, szívtam.
Jen nem sokkal később rángatózni kezdett. Ekkor még erőteljesebben csináltam, mire a nevemet sikítva élvezett el. Több se kellett, azonnal felkúsztam hozzá és addig öleltem, még nem hagyta abba a remegést.
- Jézusom, Ryan! - sóhajtozott. Kuncogva csókoltam meg, majd pózt cserélve a mellkasomra feltettem.
- Aludj tündérem - simogattam a haját. Mèg mindig szuszogott az előbbi élmények hatására. A farkam még keményen sajgott, és úgy állt, mint a cövek; de nem számított. Csak ő számít. És mindig is ő fog.Koszonom a sok koszontest, komikat, szavazatokat és a +41kt. Imadlak titeket.
😙😙😙😙😙😙😙😙 kellemes olvasast fiatalok😶😉
VOUS LISEZ
Rabod vagyok
Roman d'amourJennette Moon élete sosem volt könnyű. Szülei 14 évesen beadták az árvaházba, mert nem bírták elviselni, hogy egy lánygyermekkel törődni is kell. A lány azelőtt sem volt egy nagy közösségi ember, de az, hogy a saját szülei is képtelenek szeretni, le...