,,No, oci, my tu len..ehm..," nedokázala som mu to vysvetliť. Cítila som sa tak trápne, že to viac ani nejde. Nedokážete si ten pocit ani predstaviť, vlastný otec vás nájde vášnivo sa bozkávať s chalanom. Cítila som, ako mi červeň stúpa do líc. Sedrikov pohľad bol zapichnutý do zeme a nedokázal sa na môjho otca ani pozrieť. Nedivím sa mu, preňho to musí byť ešte nepríjemnejšie.
,, Mlč Lily, Mlč," povedal prísnym hlasom môj otec. Ešte som ho takého nevidela. Svoj prísny pohľad presmeroval zo mňa na Sedrika. Ten ešte viac znervóznel a veľmi pomaly dvihol hlavu a pozrel sa na môjho otca.
,,Ty mi k tomu nič nepovieš, mladý muž?" povedal otec a nebezpečne sa k Sedrikovi priblížil. On sa chudáčik celý triasol a ja tak isto.
,,No, viete, Pán Potter,.....ja, ja milu..."
,,Ticho, nechaj si to dovnútra," prerušil otec Sedrika. Čo myslí tým dovnútra? Tomu nejako nechápem. No otec sa k nám ešte priblíži, jednou rukou chytí Sedrika, druhou mňa a ťahá nás smerom k domu.
,, Čo robíš?" poviem mierne vydesene. Otec sa zákerne usmieva a povie:
,, Nechaj sa prekvapiť." Privedie nás rovno pred dom a vojdeme všetci traja do vnútra. Moje srdce ďalej búcha ako o život. Všetci sedia v obývačke a pozerajú sa na televíziu. Keď sa otec postaví pred nich a povie :
,, Tu Lily a Sedrik, by vám radi niečo oznámili," usmeje sa a sadne si do svojho kresla. Všetky pohľady v miestnosti smerujú na nás. Vidím zamyslený pohľad Rose. Nechápavý pohľad Albusa a Jess. Nečitateľný pohľad Scorpiusa a všetkých ostatných. Mlčíme. Ani jeden z nás nevie čo má povedať. Trvá to hodnú chvíľu, keď sa Sedrik konečne odváži a povie :
,, Chodíme spolu." Napätie v miestnosti je ešte väčšie. Všetci sú zmetení a môj pohľad smeruje na Scorpiusa, ktorý sa začal mračiť a z ničoho nič utiekol hore do izby. Ach, ani neviem prečo ma to trápi, ale tak rada by som bežala za ním. Nikdy to môjmu otcovi nezabudnem. Prečo nám toto urobil?
,, Chodíme?" opýtala sa zrazu mama s úsmevom na perách. V tej chvíli som sa trochu uvoľnila. Aj otec sa začal už smiať a dávať vtipné poznámky na Sedrika. Celý večer som musela každému osobitne vysvetľovať, ako sa to stalo, prečo sme spolu, čo nás k tomu viedlo. Rodičia neboli veľmi proti aj keď som si myslela, že to bude inak. Otec je dokonca rád, pretože so Sedrikovim otcam raz za čas akočia na pivo. To len tá scéna v záhrade ho nahnevala. Viete, ktorého otca nie. Rose a Jess boli priam nadšené a chceli počuť každý detail. Všetko sa zrazu točilo okolo mňa a Sedrika.
Nasledujúce dni to nebolo inak. Každý nás podpichoval, robil si z nás srandu a nútil nás dať si pusu. Brali nás teraz úplne inak. Jediné čo ma trápilo bolo, že Jess a Albus sa stále nepriznali, aj keď už vedia o tomto. Nerozumela som tomu , prečo. Aj môj postoj k Sedrikovi už bol iný. Asi som sa doňho naozaj zamilovala. Príde mi každým dňom lepší a lepší. Mať chalana je vážne úžasná vec. Konečne rozumiem tomu, prečo to všetci hovoria. Neustále mi venuje pozornosť. Stará sa o mňa. Pusinkuje ma. Možno to nebude stále, ale teraz si to užívam. Užívam si, že môj chalan je Sedrik Newholder. Je tu, ale ďalšia vec, ktorá ma trápi. Je to Scorpius. Od toho večera, čo sme oznámili náš vzťah so Sedrikom, sa so mnou nerozpráva. Vyhýba sa mi a mňa to veľmi trápi. Viem, že by nemalo, nikdy sme predsa neboli priatelia, dokonca ani nie kamaráti, ale teraz, keď sme sa dohodli, že budeme kamarati sa zrazu so mnou nerozpráva. Sedrik mi povedal, že nechce o nás dvoch nič počuť a tvária sa, akoby som nebola. Mrzí ma to, pretože to vyzeralo , že so Scorpiusom sa všetko napraví. Ach, ale prečo nad tým toľko premýšľam? Je to len Scorpius Malfoy, nemôžem na neho myslieť. Musím myslieť radšej na môjho skvelého priateľa Sedrika.
ESTÁS LEYENDO
A čo ďalej, Potterová? [HP FANFICTION SK]
Fanfic♥♥ Čo sa stane ,ak sa dcéra najslávnejšieho čarodejníka, Harryho Pottera, zamotá so synom jeho najväčšieho nepriateľa zo strednej, Draca Malfoya?♥♥ Napínavý príbeh plný nečakaných zvratov, humorných a odvážnych scén, lásky,hnevu a na...