Ešte raz by som chcela takto cez novú kapitolu poďakovať všetkým, ktorí počas písania stáli pri mne a podporovali ma. Boli ste mi inšpiráciou, vy a vaše prečítania, komentáre , votes, správy a neopísateľne si to vážim.
1.) Veľa ľudí sa pýta, či nespravím pokračovanie s ich deťmi. Odpoveď je: nie. Pretože si myslím, že by bolo veľmi zamotané, zložité a tak nejak zbytočne. Príbeh som ukončila a myslím si, že som ho ukončila celkom dobre. Jediné, čo by som možno spravila bude bonusovka, ktorá bude mať max. 5 častí, ale to sa ešte uvidí.
2.) Niekto sa pýtal, koľko mám rokov. Mám 17, ale pomaly mi tiahne na osemnástku.
3.) Koľko sa venujem písaniu? Aj takáto otázka mi prišla do správ. Písaniu sa venujem cez 3 roky a počas tejto doby sa mi podarilo aj umiestniť na celoslovenských súťažiach. Raz som dokonca obsadila prvé miesto, ale nemyslím si, že moje diela sú nejaké úžasné. Je to skôr o šťastí. V týchto súťažiach sa zúčastňujem s krátkymi poviedkami, max. 4 strany A4. Toto bol môj prvý pokus napísať niečo dlhšie a sama neviem, prečo som si vybrala práve fanfiction. Asi preto, že fakt milujem Harryho Pottera.
4.) Koho máš z Harryho najradšej? Moja obľúbená postava je a vždy bola Draco Malfoy. Neviem prečo, ale vždy som mala najradšej záporné postavy a tak nejak si ich v hlave idealizovala. Preto som aj k postavám v tomto diele mala najbližšie k Scorpiusovi a potom asi Rose, pretože aj ja som taký knihomol.
5.) Plánuješ ešte niečo písať? Najčastejšie kladená otázka :D A odpoveď je áno, ale dúfam, že nebudete sklamaní keď poviem, že už to nebude na Harry Potter tématiku a ani nič podobné. Mám rozpísaný jeden príbeh, ktorý pravdepodobne zaradím do Romance a vydám ho tak koncom Augusta. Budem rada ak sa naň pozriete.
Tak ešte raz jedno veľké ďakujem ♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
A čo ďalej, Potterová? [HP FANFICTION SK]
Fanfic♥♥ Čo sa stane ,ak sa dcéra najslávnejšieho čarodejníka, Harryho Pottera, zamotá so synom jeho najväčšieho nepriateľa zo strednej, Draca Malfoya?♥♥ Napínavý príbeh plný nečakaných zvratov, humorných a odvážnych scén, lásky,hnevu a na...