Nahnevaná vbehnem do našej izby, od zúrivosti chytím vankúš a celou silou ho hodím o stenu. Baby sa na mňa pozrú a hneď vedia, že niečo nie je v poriadku. Prestanú s učením a obe prídu ku mne. Sadnú si na moju posteľ a Rose sa opýta :
,,Čo sa stalo? Niečo so Scorpiusom?"
,,V podstate," odpoviem nahnevane.
,,Čo znamená v podstate? Pohádali ste sa?" snaží sa niečo zistiť Jess.
,,Nie, vlastne sa nič nestalo so Scorpiusom, ale súvisí to so Scorpiusom," poviem a vidím ich zmätené pohľady. Prevrátim očami a dostanem zo seba :
,,Ide o tú kravu, Behtany."
,,Zase ona?" opýta sa Rose.
,,Áno a zašla ešte ďalej, ako sa len opýtať koľko je hodín," takmer zakričím a od zlosti sa postavím z postele.
,,Ako ďalej?" nechápavo povie Jess a snaží sa na upokojiť.
,,Poprosila ho, či by ju nedoučil dejiny."
,,To ako naozaj?" prekvapene zakokce Jess.
,,Áno. Vraj počula, že Scorpius je v tom veľmi dobrý a ona chudinka potrebovala pomoc," snažím sa napodobniť ironicky jej hlas.
,,To je strašná krava," zkonštatuje Rose.
,,A Scorpius to akože prijal? Šiel ju to doučiť?" zmätene sa opýta Jess.
,,Veď ho poznáš, ten by pomohol každému keby mohol," odpovie za mňa Rose.
,,Presne tak, on to berie len ako pomoc. Vôbec nevidí, že sa jej páči. Nevidí, ako sa na neho pozerá a nevie, že ona to robí kvôli tomu, aby ho namotala alebo, aby nás rozdelila, mňa nahnevala. Ja sama neviem, prečo to robí," smutne poviem.
,, Ja ťa úplne chápem. Keby o niečo také poprosila môjho Albusa, tak idem rovno za ňou a vytrhám jej vlasy," nahnevane hovorí Jess.
,,Veď práve. Nechcem to riešiť so Scorpiusom, pretože sa bojím jeho reakcie. Povedal by, že som paranoidná."
,,Asi áno, skús sa porozprávať najskôr s ňou. Ja som celkom zvedavá, čo ti povie, keď si ju len tak odchytíš," navrhne Rose.
,,Možno to nie je zlý nápad," zamyslím sa.
,,Len nesmieš vybuchnúť. Nekrič na ňu ani podobne. Nesmie vidieť, že ťa to rozrušilo. Ja také typy ako ona poznám. Ak uvidí, že ťa tým ničí, bude to chcieť robiť ešte viac. Tvár sa, že si úplne v pohode, len ťa to zaujíma, pretože Scorpius je tvoj chalan a chceš vedieť, prečo šla práve za ním," dá mi návod Jess. Niekedy mám pocit, že sa hrá na psychológa a poradcu v jednom. No ,v tomto má asi pravdu. Spravím to, čo mi poradili baby a dnes si ju počkám v klubovni. Potom sa jej to opýtam.
Sedím na pohovke v klubovni a sama neviem opísať prečo, ale mám v sebe hrozný pocit. Môže to byť spôsobené tým, že nejaká modelečka sedí sama s mojím frajerom v jednej miestnosti a učí sa od neho dejiny. Úplne si viem predstaviť, ako jej vysvetľuje nejakú látku a ona sa na neho nakláňa a sprosto sa smeje. Už len pri pomyslení na niečo také mi trhá žilami. Začujem kroky a následne sa otvoria dvere. Presne ako som očakávala, dnu vojde Bethany. Hneď ako ju uvidím, moja odvaha sa stratí. Začnem uvažovať o tom, že ju radšej neoslovím, ale nechám to tak. Behtahy prejde okolo mňa a je po všetkom, nezvládla som to. Keď zrazu zacítim ten pocit, že to proste musíte urobiť, lebo budete neskutočne ľutovať. Postavím sa a zavolám :
,,Bethany?" Ona sa zastaví, pomaly sa otočí a usmeje sa na mňa. Neviem z toho úsmevu nič vyčítať.
,,Áno?" opýta sa milo. Robí to len preto, že tu nie sme samé alebo chce byť naozaj milá? Vôbec sa v nej nevyznám.
CZYTASZ
A čo ďalej, Potterová? [HP FANFICTION SK]
Fanfiction♥♥ Čo sa stane ,ak sa dcéra najslávnejšieho čarodejníka, Harryho Pottera, zamotá so synom jeho najväčšieho nepriateľa zo strednej, Draca Malfoya?♥♥ Napínavý príbeh plný nečakaných zvratov, humorných a odvážnych scén, lásky,hnevu a na...