19.KAPITOLA

3.8K 264 20
                                    

,,Čo má toto celé znamenať?" Ja som teraz v takom strese, ako ešte nikdy v mojom úbohom živote. Srdce mi bije tak nahlas, že to musí byť počuť aj na druhú stranu republiky. Scorpius je na tom úplne rovnako. Viete si predstaviť, že máte prísne zakázané chodiť k chlapcom na izby. A vy ležíte polonahá v posteli s jedným chlapcom a do dverí vbehne váš profesor? To sa to teraz dozvedia moji rodičia? Nedokážem sa ani nadýchnuť. 

,,My tu len....," snažím sa zo seba vykoktať. 

,,My sme... no....," chce to nejako zachrániť Scorpius. 

,,Ja dobre viem, čo ste robili. Čušte!!!!!" kričí náš profesor.  My so Scorpiusom len bez pohybu sedíme na posteli. Pozrieme sa jeden na druhého, ale ani jeden nevie, čo povedať. 

,,Okamžite sa oblečte a pôjdete so mnou do izby. Toto sa bude riešiť. Nemyslite si, že z toho vyviaznete len tak ľahko." Hneď ako toto profesor dopovie, zabuchne dvere a my sa pomalými pohybmi oblečieme. 

,,Prepáč mi, Lili. Ja som netušil, že by to mohlo skončiť takto. Odpusť mi," takmer plače Scorpius. Ja sa na neho snažím usmiať a chytím ho za ruku. 

,,Ja sa nehnevám, aj tak to bol najkrajší večer v mojom živote. Spolu to nejako zvládneme."

,,Milujem ťa, Lili Potterová," povie Scorpius a  pobozká ma. 

,,Aj ja teba," vrátim mu to a spolu, nervózne ideme za profesorom. Kráčame po schodoch, pretože jeho izba sa nachádza takmer najvyššie. Sme takí nervózni, že pot by sa z nás dal zbierať do vedier. Zastaneme pred jeho dverami a nadýchneme sa. Dlho sa odhodlávam, ale nakoniec zaklopem. 

,,Ďalej," ozve sa spoza dverí.  Chcem utiecť, prepadnúť sa pod zem,  odčarovať sa, odpadnúť, ale musím tam ísť. Scorpius pomaly otvorí dvere a vojdeme dnu. Profesor nás usadí na gauč a on si sadne do kresla, ktoré je oproti nemu. Nastane chvíľkové trápne ticho. 

,,Tak, čo mi k tomu poviete?" opýta sa náhle profesor, už trochu pokojnejšie, ako keď nás našiel v tej izbe. Vlastne je to teraz celkom vtipné, koho z vás načapal učiteľ v posteli s chlapcom? 

,,Chceme sa veľmi ospravedlniť," povie Scorpius a počujem na jeho hlase, že je poriadne nervózny.

,,My sme si nejako neuvedomili, aký je to vážny priestupok," snažím sa to nejako vysvetliť. Mám obrovský strach, že z toho bude robiť niečo veľké. Bojím sa, že to budem musieť vysvetľovať riaditeľovi, rodičom a všetkým ostatným, ktorí sa to dozvedia. Bolo by to strašné, teraz ľutujem, že som to urobila. Teda vlastne, neľutujem. Ja som zmätená sama zo seba. 

,,Premýšľal som a dospel som k jednému názoru," povie profesor vážnym tónom. Moje srdce sa opäť zastaví a čakám, čo povie. Scorpius si z nervozity olupuje kožu okolo prstov, keby sme práve neboli v tak vážnej situácii, aj by som sa mu zasmiala. 

,,A to je?" opýtam sa pomaly.

,,Ani len som netušil, že vy dvaja spolu niečo máte, ale teraz keď to viem, som zaskočený. Chodil som do školy ešte s vašimi rodičmi a pamätám si, ako veľmi sa nemali v láske. No a to, že akceptujú váš vzťah, to by som nečakal. Ale prejdime k veci. Aj ja som bol mladý a viem, ako to chodí. Nechcem z tohto robiť veľké haló a preto to nebudem ďalej riešiť. Nechám si to pre seba, ale niečo predsa len urobiť musím. Keďže to, že ste v tej izbe, mi bolo nahlásené jedným študentom.....," 

,,Kto to bol?" skočí mu do reči Scorpius. 

,,To nemôžem povedať, ale nechajte ma to dopovedať, keďže nejaký trest z toho musí byť, upozorním vás pred všetkými a zavolám to vašim rodičom. Nebojte, nepoviem im, pri čom som vás pristihol, len ich upozorním, že ste boli spolu v izbe, nech sa s vami porozprávajú. Aspoň ich budem po rokoch znova počuť. Aj keď musím povedať, že na Draca Malfoya práve nemám náladu. Bez úražky Scorpius"

A čo ďalej, Potterová? [HP FANFICTION SK]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora