Μαμα: ναι παιδι μου ηρεμισε μην ταραζεσαι τοσο εχεις ασπρισει...
Εγω: εντάξειμαματαλεμεμεταγεια!
Ειπα και την εσπρωξα εξω απο το δωματιο μου.
Σε κλασματα του δευτερολέπτου το δωμάτιο ηταν τοσο καθαρό που ανετα εβγαζες διαφήμιση για ηλεκτρικη σκουπα και τωρα σειρα εχει να γινω ανθρωπος γιατι αν με δει οπως με ειδε ο αλλος στο σουπερ μαρκετ λογικα να θυμηθεί ότι ξεχασε τον θερμοσίφωνα. Ω ελα τωρα ολοι το εχουμε κανει! Φορεσα ανθρωπινα ρουχα και νομιζω οτι δειχνω σχετικα καλα.... Προσπαθησα ενταξει? Το κουδουνι χτυπησε και- ΠΑΝΑΓΙΑΜΟΥΔΕΝΕΙΜΑΙΕΤΟΙΜΗ. Κατέβηκα κατω οπως και να χει και πρωτη μπηκε μεσα η Αμάντα οπου εχει μακρια ξανθα σπαστα μαλλια και μεγαλα μπλε ματια. Αγκαλιάστηκαν με την αδερφη μου και ηταν λες και δεν ειχε περασει ουτε μια μερα. Πως στο καλο το κανουν? Δευτερος μπηκε ο πετερας τους με την μητερα τους. Περιμενα κοιτώντας πισω τους μα δεν υπηρχε κανεις αλλος.
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ
ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΟΘΈΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑΔΑ ΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ BRUCE LEE
Πηγα με πολυ περισσοτερη αυτοπεποίθηση απο πριν να χαιρετήσω τους γονεις του και την αδερφη του αφου δεν ηταν εκεινος εκει.
Ελενη(μαμα του): Αχ Αρια μου πως μεγάλωσες ετσι ολοκληρη κοπελα εγινες... φτου φτου...
Ηλίας( μπαμπας του): Γεια σου Αρια τι κανεις κορίτσι μου καλα?
Ειπαμε τα τυπικά και καθησαμε ολοι στο τραπεζι εκτος απο τις μικρες που πήγαν να παιξουν πανω. Ενα σας λεω....
ΕΚΟΨΑ ΦΛΕΒΕΣ ΜΑΛΑΚΕΣ.
Το μονο πραγμα που μιλουσαν ηταν ΔΟΥΛΕΙΑ. Ποτε δεν καταλαβα πως γινεται να βρίσκουν αυτο το θεμα τοσο ενδιαφερον. Εννοω γι αυτους ειναι περιπου οπως ειναι το σχολειο με εμας και ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ?!
Μαμα: και ο αλλος ο μεγαλος που ειναι τελικα?
Ειπε και προφανως αναφερόταν στον Δανιήλ
Ελενη: α τιποτα απλα δεν ειχε τακτοποιησει ακομα ολα τα πραγματα του θα ερθει οπου ναναι
Ειπε και εκεινο το δευτερολεπτο χτύπησε το κουδουνι.
Μαμα: αχ καταφωνη!
Μηνπειςεμεναναανοιξωμηνπειςεμεναμηνπειςεμεναμηνπειςεμεναμηνπειςεμενα
Μαμα: Αρια μου πηγαινε άνοιξε στο παιδιΚαρμα... θα τα πουμε μετα εμεις...
Κατευθυνθυκα προς την πορτα. Ουφ δεν ξερω τι θα αντικρισω πισω απο την πορτα. ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΑΣ ΣΑΠΙΛΑΣ? Και θυμηθει θα παλια και δεν ξερω πως να τον ξεφορτωθώ?! Ναι ξερω κοιταμε τον χαρακτηρα αλλα αυτα ειναι μπουρδες. ΟΟΟΛΟΙ κοιταμε την εμφάνιση. Το κουδουνι ξαναχτυπησε και εγω ξυπνησα απο τις σκεψεις μου. Και ελεγα τι ειχα ξεχασει... ουφ βαθια ανασα καιιιιιι
Α καλε ο Δ. Τι κανει εδω? Που σαι ρε ψυχη...
Τοτε ηταν που εβαλα ολα τα κομματια μαζι και ηρθα στην πραγματικότητα. ΚΑΛΕ Ο Δ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΑΝΙΗΛ.
YOU ARE READING
In love with the player? (Book 1) [✔️]
Teen FictionΔαν: ειδες? Δεν ήταν τοσο δυσκολο τελικα... Εγω: ΓΙΑ ΣΕΝΑ Δαν: μην ανησυχεις μικρη πατατα τωρα που ηρθα εγω θα αλλαξουν πολλα... Εγω: ο-οταν λες πολλα? Δαν: θα σε μαθω να εισαι ανετη και να σε προσεξει επιτέλους αυτος ο Άρης Ειπε με την μεγαλύτερη...