Κεφαλαιο 12 *about last night*

3.7K 283 0
                                    

Η Ελινα εφυγε πριν λιγο και απλα καθομαι στκ κρεβατι μου ενω σκεφτομαι τι κάνω με την ζωη μου.
Α ναι τίποτα.
Καλα δεν λεω να ειμαι και ο Ιντιανα Τζοουνς αλλα θα μπορουσε κατι πιο συνταρακτικο να συμβει...
κοιταξα ασυναισθητα εξω απο το παράθυρο μου και ειδα τον Δανιηλ απεναντι.  Οταν με ειδε και αυτος με κοιταξε με ενα εντελως ουδετερο βλεμμα και εκλεισα νευριασμένη την κουρτινα μου. Ξαναξαπλωσα στο κρεβατι μου ωσπου με πηρε ο υπνος.

                      ..............

Ωπ το ξυπνητήρι. Μου λειψες βρε κατστραμμενο...
ΑΧ ΑΤΙΜΟΥΤΣΙΚΟ
Σηκωθηκα απο το κρεβάτι και ντυθηκα ανετα μιας και βαριομουν να βαλω κατι πιο περιπλοκο. Μες την ζωη παντα, παντα...
ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΡΡΡΑΧΧΧΧ
Ε?
Τι?
Μονη μου?
Καλα:(
Ορεξεις πρωι, πρωί...
.
.
.
.
.
.
.
.
I GOT BROADS IN ATLANTA

Ναι απλα σκαω...
Μπαμ...
Και ο κοσμος γέμισε ομορφια...
Που τα βρισκω η ατιμη
Καλα κλεμμενο ειναι αλλα δωστε μου κρεντιντς:(
Κατεβηκα κατω και η Ελινα με περιμενε ηδη εκει.
Ξεκινησαμε για το σχολειο μεχρι που φτασαμε. Πήγαμε στην γνωστη παρεα οπως κάθε μερα. Νοιωσε φαμπ Αρια. Μετα απο λιγο ηρθε ο Δανιηλ και εκατσε οσο το δυνατον πιο μακρια μου. ΟΚ ΜΙΣΤΕΡ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΕΤΣΙ!
Αντε...
Μετα απο λιγο ηρθε και ο Αρης... νταξει δεσαμε τωρα.. δεν με κοιταξε κανν! Τι εγινε εκείνο το βραδυ που ηταν τοσο απαισιο τελος παντωνν?!
Πρεπει να μαθω... θα πεισω καποιον να μου πει αργοτερα. Μου θυμιζω την ακυρη της παρεας που ειναι παντα εκτός θεματος...
Εισαι η ακυρη της παρεας
Ω σκασε
.
.
.
Μπαμ

Πολυ κλισε ε? Το ξέρω:(
Το κουδούνι για μεσα χτύπησε και πηγα με την Ελινα προς τα πανω. Οπως προχωρουσα συνάντησα τον Αρη στο διαδρομο
Εγω: Γειαα
Εκεινος το μονο που εκανε ηταν να κουνήσει το χερι του χαιρετοντας με. Οκ πρεπει να μαθω. Τι εγινε εκεινο το βραδυ.
Μπηκα στην ταξη και καθησα δίπλα στην Ελινα. Ο καθηγητής μπήκε μεσα σε πολυ λιγο χρονο και άρχισε το μάθημα.

                            .........

Αχ επιτέλους αλλη μια μερα στο σχολείο τελείωσεεε. Τωρα είμαι στον δρόμο και γυρναω με την Ελινα.
Εγώ: Να σου πω θες να ερθεις σπιτι μου να κατσουμε που βαριεμαιι?
Ελ: ναι αμε
Εγω: τελειαα
Αρχισαμε να περπαταμε προς το σπιτι μου ωσπου φτάσαμε. Εκει ειδα την αδερφή μου με την Αμαντα να ζωγραφίζουν και τις χαιρέτησα. Υστερα πηγα με την Ελινα πανω στο δωματιο μου και καθίσαμε στο κρεβατι και οι δυο.
Εγω: Ελινα σε παρακαλώ πες μου οτι ξέρεις τι έγινε εκεινο το βραδυ στο παρτυ του Αρη
Ελ: δεν θυμασαι τιποτα?
Εγώ: τιποταα
Κλαψουρισα και εκεινη μου χαμογελασε πικρα και ξεκινησε να μου διηγείται οσα ηξερε

In love with the player? (Book 1) [✔️]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant