Κεφαλαιο 7 *you're perfect*

3.9K 318 5
                                    

To τραγουδι ασχετο απλα εχω φαει ενα κολλημα αν θελετε βαλτε το:(

Δανιηλ POV
Εφυγα απο εκει με αρκετα νευρα. Δεν ξερω τι με επιασε ξαφνικα. Σιγουρα δεν περιμενα αυτη την Αρια οταν μου ανακοίνωσαν οτι θα την ξαναδω.. ειχα μεινει με την μικρη αθωα Αρια απο τοτε. Της ειπα οτι θα την βοηθησω να αυτον τον τυπο τον Άρη αλλα οταν τον ειδα κοντα της δεν ξερω τι με επιασε. Απλα εκανα το πρωτο πραγμα που ηρθε στο μυαλο μου χωρις να το σκεφτω καν! Βγηκα στο προαυλιο που παραδόξως δεν ηταν κανεις και πηγα σε ενα πιο απομονωμένο μερος. Εβγαλα ενα τσιγαρο απο την τσέπη μου και υστερα το αναψα. Ειχα πει οτι θα τα ελαττωσω και οντως προσπαθώ απλα ειναι δυσκολο. Ειναι μια απο τις κακιες συνήθιες που υιοθέτησα μακρια απο εδω. Απλα καθομουν μονος απολαμβάνοντας τον καπνο που εισχωρούσε στα πνευμονια μου. Ποιον κοροηδευω....
Δεν  εχω καν φιλους. Δεν χρειάστηκε να με ρωτησουν εμενα αν θελω να επιστρεψω εδω. Να τα αφησω ολα πισω... Αφησα τους κολλητους μου, την σχεση μου, το σχολειο μου.... Τα παντα για να ερθω σε αυτο το κωλοσχολειο, χωρις φιλους και το θεμα σχεση απλα δεν θα το αναφερω καν....
Το κουδουνι που χτυπησε για ακομα μια φορα με εβγαλε απο τις σκεψεις μου. Ολα τα παιδια αρχισαν να κατευθύνονται προς την εξωπορτα μιας και σχολαγαμε και το ιδιο εκανα και εγω.

Αρια POV
Αχχ αλλη μια βασανιστική μερα σε αυτο το απανθρωπο μερος τελειωσε και μαντεψτεεε. ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥΥ! Οπως εβγαινα εξω εψαχνα την Ελινα αλλα δεν την βρήκα πουθενά. Θα ναι παλι με τον Μπραντον λογικα. Να θυμηθω να της κανω ανάκριση τι παιζει όταν την βρω. Αρχισα να γυρναω πισω μονη αφου δεν την βρήκα και σαν καλο αντικοινωνικο πλασμα του σκότους που ειμαι δεν εχω αλλους φίλους. Εφτασα σπιτι χωρις πολλα πολλα και ξαπλωσα στο κρεβατι μου. Αχ ποτε δεν θα το βαρεθω αυτο. ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ.


ΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΟΟΟΟΟ

Ναι δεν ξερω γιατι ενθουσιάζομαι τοσο αλλα εξακολουθεί να ειναι ΣΑΒΒΑΤΟΟΟΟΟΟΟ.
Και ναιπ μολις αρχισα να φωναζω Σάββατο μεχρι που μου ηρθε το τηλεκοντρόλ στο κεφαλι. Τι ενδιαφερουσα ζωη που εχω. Η υπολοιπη μερα περασε με εμενα ξαπλωμενη στο κρεβατι μου τρώγοντας πατατακια με παγωτο ενω καιγομουν με διαφορα βιβλια του wattpad. Ναι ημουν home alone αλλιως θα ειχα την μανα μου απο πανω να μου λεει να σταματησω να τρωω γιατι θα γινω 100 κιλα. Ωραια πραγματα γενικοτερα... Ιιιι ποτε πηγε 2:00 το βραδυ? Εκλεισα το wattpad πριν αποβλακωθω τελειως και επεσα για υπνο.

Δανιηλ POV
Ξυπνησα απο τον ήχο της ηλεκτρικης σκουπας μεσα στο δωματιο μου. Δεν με λυπούνται καθολου? ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΟΝΤΑ ΒΑΖΕΙ ΣΚΟΥΠΑ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΑ. Κατεβαινω στην κουζινα και εκει ηταν η Αμάντα όπου ετρωγε τα χρωματιστά δημητριακά της. Δεν ξερω καν πως το τρωει αυτο το πραγμα, ειναι σαν ποπ κορν με τραχανα... Εβαλα σε μια κουπα καφέ και αληψα μαρμελαδα σε μια φρυγανια. Καφες ηταν το μονο πραγμα που χρειαζομαι αυτη τη στιγμη. Καθησα διπλα στην Αμάντα και εκεινη απλα συνεχισε να τρωει το πρωινο της
Αμ: Δανι??
Ναι ετσι με λεει απο μικρη και απλα το μισω...
Εγω: τι?
Αμ: τα παιδια στο σχολειο χθες με κορόιδευαν...
Εγω: γιατι σε κορόιδευαν?
Αμ: γιατι εχω αυτες τις χαζες φακιδες στη μυτη μου! Τις μισωω γκρρ!
Εγω: Ει ει δεν θα μισεις τιποτα πανω σου και κοιτα και εγω εχω και μαντεψε! Ζω την ζωη μου μια χαρα, κανεις δεν θα σε κοροιδευει οταν καταλαβουν ποσο ομορφο ειναι το καθετί πανω σου. Ασε που αν σε ξαναπειραξουν θα ειμαι εγω εκει για να αναλαβω την κατασταση. Μην φοβασαι ενταξει?
Εκεινη εγνεψε χαμογελώντας και με φιλησε πεταχτα στο μαγουλο. Δεν θα την κανουν αυτα τα μαλακισμενα να μισησει τον εαυτο της. Ξερω πως ειναι να σε κρινουν γι αυτο που εισαι και ειναι απαισιο. Δεν ημουν παντα ο Δανιηλ που ειμαι τωρα. Αλλα αλλαξα... Ηθελα να αλλαξω. Δεν αντεχα αλλο να μισω τον εαυτο μου. Και μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημένος με το αποτελεσμα. Ανέβηκα στο δωματιο μου και μπρουσα να δω απεναντι την άρια. Κοιμοταν ακομα αλλα το δωματιο της ηταν γεματο φως. Γαμωτο αλλαξε τοσο πολυ... Οσο ημουν μακρια απο εδω δεν θυμομουν καν την υπαρξη της. Ισως να μου ερχοταν στο μυαλο ποτε ποτε αλλα σιγουρα δεν σκεφτομουν αυτη την Αρια. Θυμωμουν το κοριτσάκι που τσακωνομασταν 10 φορες την μερα και αλλες τοσες τα βρίσκαμε. Δεν θα μπορουσε ποτε να με δει κατι παραπάνω απο φιλο. Κολλητο της στην καλυτερη περιπτωση. Αλλα ρε γαμωτο ο τροπος που δεν πρισπαθει καν και ειναι τοσο ομορφη. Δεν ξερω καν αν θελω ο ιδιος να ειμαι κατι παραπανω μαζι της.

Αριας POV
Πειναω
Και πρεπει να σηκωθω για να φαω. Φακ
Γιατι με δυσκολευεις τοσο ζωη?
*κοιταει δραματικα τον ουρανο-ταβανι (στην προκειμενη περιπτωση)*
Τι σου εχω κανει?
*συνεχιζει να κοιταει δραματικά τον ουρανο-ταβανι*
Ουαου... σε ισπανική σαπουνόπερα θα εκανα θραυση.... ισως να το βαλω στους στοχους μου για το μελλον δεν ξερω. Μπορω να γινω η επόμενη πάττυ αλλα σε πιο δραματική εκδοση και ΟΧΙ μεταφρασμένη. Προφανως και οχι αφου θα μαθω και Ισπανικα...
Τι σκεφτομαι πρωι πρωί... λοιπον με το 3 σηκώνομαι
1
2
3
ΑΑΑΑΑΑΑΑ
εκανα 69 ;) κρακ ΑΟΥ
Απο την πολυ γυμναστικη θα ειναι...
ΠΑΝΑΦΑΩΩΩ
Κατεβηκα γρηγορα την σκαλα και εφτασα στην κουζινα. Μερενταα???
Γουεαρ αρ γιουυυ? Απλα θελω να παιξουμεε
*κριπι χαμογελο ενω τρεμοπαιζει το ενα ματι*
ΧΑ ΩΣΤΕ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ
Εβαλα μερεντα σε μια φετα ψωμι σαν φιτ και υγιεινός ανρωπος που ειμαι και την τελειωσα σε κλασματα δευτερολεπτου.

Χαααιιιι
Τι μου κανετεε?
Παντα τετοια!
Λοιποοοονν.... το ξερω ηταν λιγο βαρετο κεφαλαιο αλλα το επομενο θα ειναι καλυτερο
Προμις
Αυτα βασικα
Πατατε αστεριον και κανετε κομμ οτι θελετε
Τα λεμεε
~Ευα~

In love with the player? (Book 1) [✔️]Where stories live. Discover now