Κεφαλαιο 58 *I swear I'll kill you*

1.7K 173 25
                                    

Κατεβήκαμε ολοι απο το καραβι μεσα σε δευτερολεπτα μονο, τοσο ενθουσιασμενοι που ημασταν και κοιταξαμε τον χωρο γυρω μας

Ελινα: ειναι πανεμορφαα

Δανιηλ: οντως ειναι

Εγω: τι λετε να βρουμε ποιο λεωφορειο χρειαζόμαστε για να παμε στο ξενοδοχειο;

Ντυλαν: συμφωνω παμε

Πηγαμε στη σταση του λεωφορειου και κοιταξαμε ολα τα λεωφορεια που ειχε και τους προορισμους τους.

Δανιηλ: αυτο εδω χρειαζομαστε

Ειπε δείχνοντας ενα συγκεκριμενο στον πινακα ανακοινωσεων

Ελινα: ωραια και σε ποση ωρα ερχεται;

Δανιηλ: εμ λογικα σε κανενα πενταλεπτο

Εγω: ωραια ας καθίσουμε εδω να περιμενουμε μεχρι να ερθει γιατι εχουμε και τις βαλιτσες

Ειπα δειχνοντας ενα παγκακι και ολοι με ακολουθησαν αφηνοντας διπλα τους τις βαλιτσες τους. Μετα απο περιπου 10 λεπτα είδαμε το λεωφορειο να έρχεται ετσι σηκωθηκαμε ολοι απο εκει που καθομασταν πηγαίνοντας προς τα εκει.

........................................................................

Εγω: αυτο θα ειναι το δωματιο μας;

Δανιηλ: ετσι φαινεται

Εγω: ολο αυτο μονο για εμας τους δυο;

Σχεδον φωναξα, έκπληκτη χαμογελώντας

Δανιήλ: γιατι σε χαλαει;

Ειπε χαμογελωντας πονηρα

Εγω: προφανως και οχι;

Δανιηλ: α ειπα μηπως

Εγω: αρα το ιδιο θα ειναι και για την Ελινα με τον Ντυλαν;

Δανιηλ: ε ναι λογικα γιατι πειραμε 2 ιδια

Εγω: τελειοο

Ακουστηκε η πορτα και ανοιξα βλεποντας την Ελινα

Ελινα: τι λετε παμε θαλασσα;

Εγω: ομιτζιι ναιι

Ελινα: Δανιηλ;

Ρωτησε και αυτον κοιτωντας τον

Δανιηλ: ναι εννοειται

Ελινα: ωραια παρτε τα πράγματα σας ετοιμαστειτε και χτυπηστε μας να βγουμε για να παμε

Εγω: τελεια τα λεμε

Αποχαιρετησα την Ελινα και αφου εφυγε αρχισα να ψαχνω για τα πραγματα που θα επαιρνα μαζι μου. Αντηλιακό, γυαλια ηλιου, καπελο, κανα δυο πετσετες, μια ψαθα και φαγητο με νερο.
Τα εβαλα ολα στην τσαντα που θα έπαιρνα και ο Δανιηλ εβαλε τα δικα του στο backpack του.
Εψαχνα ολα τα μαγιο μου μεχρι ππυ βρηκα το τελειο μπικινι που εοχα παρει με την Ελινα στο μολλ τις προαλλες. Δις ιζ δε ουαν.
Ο Δανιηλ είχε μπει στο μπανιο για να φορεσει το δικο του οποτε αρχισα να φοραω το δικο μου απ εξω. Δεν θα βγει ακομα ετσι; και αν βγει δεν θα ειναι και τοσο κακο.... θελω να πω ειμαστε μαζι πια... Τελικα φορεσα το μαγιο μου χωρις εκεινον να βγει απο το μπανιο και εψαχνα στα ρουχα μου για το φορεμα που φοραω στη θαλασσα.
Ενιωσα απο πισω μου τα χερια του απαλα στη μεση μου και το σωμα του να κολλαει πανω μου. Μπορω να νιωσω τον καθε κοιλιακό εναν εναν
Β Ο Η Θ Ε Ι Α
Αρχισε να φιλαει απαλα τους ωμους μου πηγαίνοντας προς τον λαιμο μου. Εγω γυρισα κοιτωντας τον και με φιλησε κανονικα ενωνοντας τις γλωσσες μας για ωρα. Ειναι τοσο υπεροχος...

Δανιηλ: εισαι πανεμορφη

Εγω: εε... και εσυ δεν εισαι ξερεις.... δεν εισαι και .... ασχημος....

Εκεινος γελασε και με ξαναφιλησε πριν παει να φορεσει μια μπλουζα. Φόρεσα και εγω ρουχα και βγηκαμε εξω χτυπώντας την πορτα στο δωματιο του Ντυλαν και της Ελινας. Μετα απο λιγο βγηκαν και ξεκινησαμε για την θαλασσα. Για καλη μας τυχη η θαλασσα ηταν τοσο κοντα στο ξενοδοχειο που δεν χρειαστηκε να παρουμε καποιο μεταφορικο μεσον. Πηγαμε με τα ποδια και σε 5 λεπτα ειχαμε φτασει. Στρώσαμε τις πετσετες μας και βγαλαμε τα ρουχα μας μενοντας μονο με τα μαγιο μας. Αρχισαμε να μπαινουμε στη θαλασσα εγω, ο Δανιηλ και η Ελινα σιγα σιγα. Ολα πηγαινα βαση σχεδιου.... ή τουλαχιστον ετσι νομιζα... πεταγεται ο Ντυλαν απο το πουθενα με τον Δανιηλ διπλα του έχοντας δυο τεράστια νεροπιστολα πεταγοντας τονους νερου σε εμενα και την Ελινα.

Εγω: ΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ

Ελινα: ΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΝΤΥΛΑΝ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ Ε

Είδα τον Δανιηλ να ερχεται γρηγορα κατα πανω μου και γουρλωσα τα ματια μου. Εκεινος αποτομα με επιασε αγκαλια σηκωνοντας με στον αερα.

Εγω: ΔΑΝΙΗΛ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΩ ΘΥΜΑΣΑΙΙ;

Δανιηλ: δεν πειραζει εδω πατας

Ειπε πριν με βουτηξει κατω απο το νερο μαζι του. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΤΑΓΑ.
Απλα ειχα γατζωθει πανω του και εκεινος ξέροντας οτι δεν ξερω να κολυμπάω δεν με αφησε. Βγηκαμε στην επιφανεια μαζι και οι ματιες μας κλειδωσαν για καποια δευτερολεπτα ενω χαμογελουσαμε.

Εγω: ηταν τε-λει-ο

Δανιηλ: α τωρα σαρεσει ε;

Εγω: πλακα κανεις; ηταν οτι πιο... πιο.... πιο ΟΥΑΟΥ.

Δανιηλ: θα σε μαθω και να κολυμπας καποια στιγμη

Εγω: Δανιηλ... την προηγουμενη φορα δεν κατεληξε και πολυ καλα...

Δανιηλ: ναι αλλα αυτη τη φορα δεν θα σε αφησω ουτε δευτερολεπτο θα ειμαι εκει συνεχεια

Εγω: ενταξει

ΧΕΓΙΟΟ
ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑ
ΟΠΟΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΚΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΜΕ ΚΑΝΑ ΣΧΟΛΙΟ (Οποιος ψηφίσει να του πει γεια το κρας, Οποιος σχολιάσει κιολας ας του κατσει το κρας)
ΤΑ ΛΕΜΕΕ
~Ευα~

In love with the player? (Book 1) [✔️]Where stories live. Discover now