Kεφάλαιο 29 *you son of a.....*

2.3K 203 38
                                    

Μαμα: αριααα

Καμια απαντηση

Μαμα: αριαααα

Νοουπ στιλλ ναθινγκ

Μαμα: αρια νομιζω ακουσα να εχεις ένα μυνημα στο κινητο σου παω να δω τι γραφει για να σου πω

Εγω: ελα ξυπνησα ξυπνησα! Που είναι το κινητο μου?!

Μαμα: πιανει κάθε φορα... ετοιμασου για το σχολειο θα αργησεις!

Εγω: μα κανενα ελεος...

Σηκωθηκα από το κρεβατι μου πηγαινοντας στο μπανιο αφου πλυθηκα κλπ πηγα για να ντυθω. Φορεσα ένα μπλουζακι με ένα ψηλομεσο τζιν, εβαλα τα παπουτσια μου και κατεβηκα κατω για να φαω κατι πριν φυγω. Αφου εφαγα βρηκα την Ελινα να ερχεται προς το σπιτι μου και την αγκαλιασα.

Εγω: που σαι εσυ?

Ελινα: αχ εδωω...

Εγω: πως τα πας?

Ελινα: μια χαρα... ναι.... Να παει να γαμ- εεε αναπαραχθει ο μαλακας... μην βριζουμε κιολας

Εγω: ναι, ναι το βλεπω... συγχαριτηρια...

Ελινα: θες να πεις κατι μηπως Αρια?

Εγω: πφφ εγω? Σαν τι δηλαδη? Όχι, όχι...

Ελινα: χαιρομαι παμε σχολειο?

Εγω: και δεν παμε...

Μετα από αυτή την επικοδομιτηκη συζητηση με την κολλητη μου ξεκινησαμε να παμε το σχολειο. Όταν μετα από λιγο φτασαμε μπηκαμε μεσα και πηγα στο παγκακι που καθομαστε συνηθως. Εκει καθοταν ο Μπραντον που καρφωνε ολη την ωρα την Ελινα αλλα το μονο που εκανε εκεινη ηταν να τον κοιταζει με μισος. Την δικαιολογω, ουτε εγω θα τα ξαναεβρισκα με καποιον που φασωθηκε με άλλη οσο ημασταν μαζι.

Εγω: όλα καλα?

Ελινα: ναιπ, όλα τελεια...

Ειδα τον Ντυλαν να ερχεται προς το μερος μας και πηγα κοντα του.

Εγω: καλημεραα

Ντυλ: καλημερα ομορφη

Εγω: τι κανεις?

Ντυλ: καλα, τιποτα το ιδιαιτερο εσυ?

Εγω: και εγω...

Εκεινος ενωσε τα χειλη μας μια φορα και υστερα περασε το χερι του γυρο από τους ωμους μου και πηγαμε πισω μαζι με τους αλλους. Ο Αρης μας κοιτουσε περιεργα αλλα δεν του εδωσα σημασια, αυτος εχει τελειωσει για εμενα οριστικα.

In love with the player? (Book 1) [✔️]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن