Σουρπραιιιιζ

25 7 0
                                    

Χαιρεται πλασματα της γης που αποκαλω πατατες! Τι κανετε ρε? Απο ποτε εχω να ανεβασω? Αφηστε. Μην το ψαχνετε. Δυο μηνες μονο. Ουαου. Με γλυτωσατε για δυο ολοκληρους μηνες...
Καλο ηταν οσο κρατησε ε?😂😂
Πειτε μου τα νεα σας! Πως ηταν οι διακοπες σας?
........
Ε καλα τωρα αφου επιμενω να πειτε πρωτα εσεις!
........
Οχι εσεις θα πειτε!
........
Καλα καλα θα πω εγω.
........
(Μαλακινση λεβελ 26283938)

Λοιπον εγω αυτους τους τελευταιους δυο μηνες κοντεψα να κοψω φλεβα τουλαχιστον 56 φορες και να πεταξω τον κολλητο μου απο το παραθυρο αλλες τοσες. 
Τον πρωτο μηνα ημουν παντα στο σπιτι. Ανεμιστηρας, φορτηστης, WiFi....ζωαρα. Τεκαν.
Τον δευτερο μηνα πηγα κι εγω η καημενη διακοπες στην Ευβοια με τον κολλητο μου και τις οικογενειες μας. Ξεπατωθηκαμε στο κανο, εκανα και γαμω τα μαυρισματα, κοιμωμουν σε ενα φουσκωτο στρωμα πανω σε μια σοφιτα παροτι φοβαμαι τα υψη σαν τρελη και γενικα περασα πολυ ομορφα.
Αν δηλαδη εξαιρεσουμε τη φαση που φυγαμε. Ναι αυτο με χαλασε λιγο.
Αλλα τι να κανεις? Ολα τα καλα τελειωνουν καποια στιγμη. Ή ο χρονος περναει πιο γρηγορα οταν περνας καλα.
Εχω κι αλλα τετοια αλλα δεν μου'ρχονται τωρα.
Τεσπα την κανω εγω σιγα σιγα. Μην σας ενοχλω μες τη νυχτα.
Τα λεμε πατατακιααααα!!!😂😂☺☺☺

Το Βιβλιο Του Οτι'ΝαναιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora