Δεν πέθανα. Δυστυχώς.

31 8 22
                                    

Γεια σας πατατάκια:)

Ξέρω ξέρω, έχω να ανεβάσω κεφάλαιο εδώ και τρεις μήνες. That was kind of a dick move but hey, I'm back now.

Τι μου κάνετε μάγκες?

Ελπίζω όλα να πηγαίνουν κομπλέ.

Λοιπόν.

Ο λόγος που δεν έχω ανεβάσει τόσο καιρό είναι γιατί η ζωή ήταν για τον πούτσο, μετά έφτιαξε για μία βδομάδα και τώρα είναι πάλι για τον πούτσο.

Ναιπ. Μόνο σε εμένα αυτά. Μέχρι και η ζωή μου έχει περίοδο.

Life Updates:

• Πήρα το προφίσιενσι. Ιδκ δεν ενθουσιάστηκα όσο περίμενα. Ξεπατώθηκα αλλά και πάλι ίσως φταίει το γενικό μουντ που είναι γτπ και δεν με αφήνει να το ευχαριστηθώ.

• Είχα σχέση και χώρισα μέσα σε μία βδομάδα. Καλύτερη εβδομάδα της ζωής μου.

• Από όταν χώρισα όλα πάνε σκατά. Αναμενόμενο.

• Ακούω πια αρκετή ελληνική ραπ. Παρενέργεια της σχέσης. Πού φτάσαμε ρε πούστη μου...

• Έχασα 11μιση κιλά επειδή έχω κόψει αρκετά το φαΐ εδώ και τέσσερις βδομάδες.

• Θα αρχισω γυμναστήριο.

• Γράφω πολύ περισσότερο από ότι συνήθως και μου κάνει τρομερή εντύπωση (βρείτε με στο Τάμπλερ μάγκες -> perplexion-not-perfection)

Εεεε νομίζω αυτά. Δεν έχω κάτι άλλο. Εσείς πείτε μου τα νέα σας. Θα περιμένω κάνα σχόλιο γιατί κοντεύω να πεθάνω από βαρεμάρα και δεν την παλεύω καθόλου.

Τσάγια πατατάκιαααα😊

Το Βιβλιο Του Οτι'ΝαναιWhere stories live. Discover now