ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑΑΑ!!!
Οπως ξεκαθαρα φαινεται (κατι που δεν ειναι καθολου συνηθισμενο) ειμαι πααααρραααα πολυυυυυ χαρουμενηηηηη (ουτε αυτο ειναι συνηθισμενο)!!!!
Βεβαια αν αυτο το εγραφα πριν κανα δυωρο τα πραγματα θα ηταν τεΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Βλεπετε, για ενα μικρο χρονικο διαστημα (γκουχ γκουχ δεκαπεντε χρονια και εξι μηνες γκουχ γκουχ) η ζωη μου πηγαινε κατα διαοοοολου!
Το καλοκαιρι ηταν απαισιο με καθε δυνατο τροπο και η μπακ του σκουλ περιοδος ηταν (και ακομα ειναι) χαλια.Σημερα φανηκε η καλημερα απο το πρωι. Εφτασα σχολειο και ενας τυπας περπατησε μπροστα μου ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ που μου επεσαν τα ακουστικα μου. Ο τυπας πατησε το καλωδιο ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ που εγω το τραβηξα και ετσι κοπηκαν.
ΤΑ ΜΩΡΑ ΜΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ
Στη συνεχεια ανακαλυψα πως η καλυτερη φιλολογος και η πιο φυσιολογικη καθηγητρια σε αυτο το γαμημενο κωλολυκειο θα επερνε μεταγραφη σε αλλο σχολειο!
Τελεια ε?
Και να εχω και τον κολλητο μου να με κοροϊδευει που δεν πηρα τελικα μεταγραφη για το λυκειο που ηθελα να παω γτ το λυκειο της περιοχης ειναι ΚΑΡΑΜΠΟΥΡΔΕΛΟ (με το συμπαθιο φυσικα....)
Αλλα μολις βγηκα απο το σχολειο, υστερα απο ενα τερμα βασανιστηκο εξαωρο, μου εστειλε μηνυμα η μανα μου λεγοντας να παω γρηγορα σπιτι γιατι κατι σοβαρο εγινε.
Χιεστηκα πανω μου και εκτοξευτικα σπιτι.
Μπαινω μεσα και ειναι η μανα μου.... αραχτη στον καναπε να βλεπει ταινια.....
ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΓΑΜΩ?
Με τα πολλα κατσαμε να φαμε και εκει που τρωγαμε και της ελεγα για την φιλολογο που φευγει, σοβαρευει η φατσα της και μου κανει πρεπει να μιλησουμε.
Απαυτο και μονο καταλαβαινετε ολοι ποσο ειχα χιεστει πανω μου.
Μου κανει "εγινε κατι πολυ πολυ σοβαρο"
Της κανω για πλακα "τι αλλαζω λυκειο?" και γελαγα σα χαζοΗ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΝΩ "ΟΝΤΩΣ ΤΩΡΑ?" ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ "ΝΑΙ"
Οποιος μενει Ρεντη, κοντα στη Σταυρακη, στην περιπτωση που ακουσατε ανθρωπο να ουρλιαζει μην τρομαζετε εγω ημουν.
Δεν ειναι βασικα το γεγονος οτι θα παω στο λυκειο που θελω αυτο που με ενθουσιασε τοσο πολυ.
Ηταν το οτι αυτο ειναι το πρωτο καλο πραγμα που μου συμβαινει μετα απο αρκετουτσικο καιρο.Και φυσικα το πρωτο που εκανα ηταν να στειλω μηνυμα στον κολλητο μου γραφοντας "ΠΑΡΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΛΥΚΕΙΟ Ε? ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΒΛΑΜΜΕΝΟ"
Τεσπα παω να καμνω παρτι μοναχη μου στο δωματιο γιατι ΜΠΙΤΣ ΑΛΛΑΖΩ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΤΣΑΓΙΑ ΥΠΕΡΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑΑΑΑΑ!!!!
ESTÁS LEYENDO
Το Βιβλιο Του Οτι'Ναναι
De TodoΕνα βιβλιο γεματο βλακειες, μουσικη, βρησιδια, ships, fangirling, μουσικη, ηλιθιοτητες, ανωμαλιες, μουσικη, ships.... Με λιγα λογια ενα βιβλιο για να εκτονωνω εγω, αλλα και εσεις στα κομμεντς, τα νευρα και την τρελα που εχουμε στο κεφαλι... Διαβαζετ...