Δυο σε μια μερα

58 10 14
                                    

Ουαου αυτο αποκαλω εγω θαυμα! Τι λεει πατατακια? Σας ελειψα? Φυσικα και δεν σας ελειψα ουτε μιση ωρα δεν εχει περασει απο το τελευταιο κεφαλαιο.
Γιατι βαζω ομως και δευτερο κεφαλαιο??
Λοιποοοον.....οπως τσεκαρα τα υπολοιπα βιβλια που γραφω, (οποιος θελει παει και τα τσεκαρει...*γκουχου γκουχου, self promo, γκουχου γκουχου*) η ματια μου επεσε πανω στα βιουζ του συγκεκριμενου βιβλιου...
Λοιπον εχει 216 βιουζ....και ειλικρινα ειμαι κομματι σοκαρισμενη με αυτο....καταρχας να σας ευχαριστισω που δινεται λιγη χαρα σε ενα κοινωνικα ανυπαρκτο ατομο σαν εμενα. Κατα δευτερον να σας ρωτησω για ποιον ακριβως λογο ψηφισατε το συγκεκριμενο ακρως παραπληγικο βιβλιο. Πηρατε κατι? Σας ριξανε τιποτα στο γαλα το πρωι? Μηπως ζαλιζεστε? Ξερω γω μου φαινεται παραξενο που ο οποιοσδηποτε θα ψηφιζε ενα βιβλιο σαν το δικο μου. Χμ....
Το ποϊντ ειναι οτι σας ειμαι εξαιρετικα ευγνωμων για αυτα τα βιουζ.
Τεσπα μη σας ενοχλω αλλο, για να κανω και λιγο ακομα σελφ προμο μπικοουζ γουαι νοτ, θα βαλω απο κατω τα social media στα οποια, αμα ποτε με χρειαστειτε για κατι, θα με βρειτε. Προετοιμαστητε να δειτε τα λιγοτερο πρωτοτυπα usernames που εχει βγαλει το συμπαν.
Ινστα: irisismyusername0416
Tumbrl: lovingyouunconditionaly22
Εχω αλλα? Δεν θυμαμε κι ολας....
Α το φβ θα το βρειτε στο προφιλ μου.
Τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο πατατακια!😄😄🙋🙋

Το Βιβλιο Του Οτι'ΝαναιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang