ΤΙ ΛΕΕΙ ΠΑΤΑΤΆΚΙΑ?!?
Πλιζ τσεκάρετε τους κοντινούς σας φούρνους γιατί έχω καλή διάθεση μετά από καιρό και μπορεί να έχουν γκρεμιστεί.
Τιιιιιι λεεεειιιιιι?
Ελπίζω όλα καλά.
Καλή τύχη σε όσους γράφουν πανελλήνιες (που υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να έχουν ήδη τελειώσει αλλά εγώ είμαι τόσο χαμένη στον κόσμο μου που δεν το έχω πάει χαμπάρι)
ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ
ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΌΝ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ
ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ ΙΖ ΓΚΟΙΝ ΟΝ
ΑΧ
ΘΑ ΓΝΩΡΊΣΩ ΤΗΝ ΙΦ ΜΟΥ
ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΕΝΆΜΙΣΗ ΧΡΌΝΟ
ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΝΝΕΑ ΒΙΝΤΕΟΚΛΉΣΕΙΣ
ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΈΣ ΚΛΉΣΕΙΣ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3.000 ΜΗΝΥΜΑΤΑ (αν και το ρεκόρ μου είναι 19.000 μηνύματα σε 3μιση χρόνια)
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ
ΕΊΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΈΝΗ ΑΓΣΝΞΖΗΣΤΣΗΣΒΣΒΓΣΞΣΓΣΘΒΣΒΞΣΜΣΓΣΞΣΒΣ
ΑΛΛΑ ΝΕΑ
ΒΑΡΙΈΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ (βτγ εγώ δεν στέλνω ποτέ πρώτη [λονγκ στορι] άρα ιτς απ του γιου)
Άκουγα το Post Traumatic του Mike Shinoda όλη μέρα. Και μετά άκουγα Linkin Park. Και ένιωθα τόσο άσχημα για τον Μάικ γιατί έχασε τον καλύτερό του φίλο. Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ να χάνω κάποιον από τους φίλους μου.
Κι άλλα νέα
Θα πάω διακοπές με τον ξάδερφό μου και τα απαίσια ξαδέρφια του από την πλευρά του μπαμπά του τον Αύγουστο και δεν θελωωωωωωωωωω. Κάποιος να έρθει να με σώσει.
ΓΎΡΙΣΕ Η ΈΜΠΝΕΥΣΗ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΆ.
ΔΕΝ ΈΧΩ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΠΆΕΙ.
ΑΛΛΑ ΓΥΡΙΣΕ.
ΓΙΑΑΑΑΑΣ
Θα μπορούσα να κάνω πάρτι για αυτό και μόνο.
Ήπια λίγο καφέ από της θείας μου πριν και έχω υπερένταση.
Θέλω αγκαλιές.
Σταμάτησα να παίρνω χάπια για τον πονόδοντο γιατί έπαιρνα τέσσερις πέντε μέρες τώρα μια αντιβίωση και ηρέμησα.
Ζεσταίνομαι του πουστηηηηηηηη
Δεν θέλω να κοιμηθώ καθόλου.
Γιατί κάτι εφιάλτες που είχα δεν έχουν σταματήσει και δεν μπορώ να κοιμηθώ.
Γαμώτηζωήμουόλη
😏😏😏😏😏😏😏😏
Αυτά τα ιμότζι είναι εγώ 24 το 24ωρο, 7 μέρες τη βδομάδα, 365 μέρες το χρόνο.
Συνεχίζω και θέλω αγκαλιές.
Κλείνω εδώ μην πρήξω περισσότερο.
ΑΝΤΙΟΣ ΛΟΣ ΠΑΤΑΤΑΚΙΟΟΟΟΣ. ΛΟΒ ΓΙΑ ΟΟΟΛ😊😊😘😘💕💕 (random affection display)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Το Βιβλιο Του Οτι'Ναναι
РазноеΕνα βιβλιο γεματο βλακειες, μουσικη, βρησιδια, ships, fangirling, μουσικη, ηλιθιοτητες, ανωμαλιες, μουσικη, ships.... Με λιγα λογια ενα βιβλιο για να εκτονωνω εγω, αλλα και εσεις στα κομμεντς, τα νευρα και την τρελα που εχουμε στο κεφαλι... Διαβαζετ...