Αγάπες, έρωτες και μαλακίες...😒

52 8 19
                                    

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ

ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΛΑ😉

Τελικά είμαι ζωντανή, δεν πέθανα (αν και με πονάει η μέση μου [γαμώ τα πιασήματα] ααααχχ...) και είπα "Δεν ανεβάζω ένα κεφάλαιο σε εκείνη τη μαλακία που γράφω να ενοχλήσω λίγο τα αξιολάτρευτα πατατάκια μου που με ανέχονται no matter what the fuck I'm saying έτσι για να περάσει η ώρα μου?"

Λοιπόν να'μαι.

Ουάου δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα να γράψω.

Ααααααα
Ιδέα💡.

Λοιπόν ακούστε να γελάσετε.

Σήμερα στην έκθεση η καθηγήτρια μας ρώτησε τι είναι για μας η αγάπη και ο έρωτας. Φώναζαν όλοι τα κλασικά: χαρά, εμπιστοσύνη, αλληλοσεβασμός κλπ.
Ξαφνικά ακούγεται μια φωνή από το πίσω μέρος της τάξης: η αγάπη είναι και πόνος ξέρετε.
Σιγή.
22 κεφάλια (+1 της καθηγήτριας άρα 23) γυρίζουν και κοιτούν το πίσω πίσω θρανίο όπου κάθομαι εγώ μόνη μου, ντυμένη στα ολόμαυρα και τους κοιτάω με σηκωμένο το φρύδι.
Κοιτάνε. Κοιτάω. Κοιταζόμαστε.
Και στη μέση του κοιτάγματος ένας μαλάκας πετάγεται και φωνάζει "Κυρία στον έρωτα ξεχάσατε να βάλετε το σεξ!"
Και μετά....το χάος.

Θα παραδίδω μαθήματα από δω και πέρα. "Πώς να σοκάρετε την τάξη σας με λιγότερες από δέκα λέξεις. Εγγυημένα αποτελέσματα! -20% για το πρώτο μάθημα! Ειδικές τιμές για μαθητές λυκείου!"

Και ο μαλάκας θα παραδίδει μαθήματα. "Πώς να τραβήξετε την προσοχή από μια άκυρη και να κάνετε μια τάξη να κλάσει στο γέλιο."

Fast forward ένα εικοσάλεπτο μετά όπου συζητούσαμε για το αν σε μια σχέση ο άντρας απατήσει τη γυναίκα του εκείνη θα έπρεπε να τον συγχωρέσει ή να τον χωρίσει.
Και πετάγεται μία και πετάει τη μαλακία της.
"Είναι φυσιολογικό ένας άντρας, εάν η γυναίκα του όλη την ώρα είναι με τις πυτζάμες, δεν είναι όμορφη όπως παλιά ή δεν θέλει να κάνει σεξ, να πηγαίνει με την πρώτη τυχάρπαστη. Είναι στη φύση του αρσενικού και η φύση του αρσενικού δεν αλλάζει. Πρέπει να ικανοποιούνται οι ανάγκες του."
Μαλάκες έβαλα κάτι γέλια. Μα κάτι γέλια. Πάλι με κοιτούσαν στην τάξη αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω. Ξεπατώθηκα.

Βγαίνει εν τω μεταξύ λίγο έξω η καθηγήτρια και όπως γελαω, γυρνάω στην κοπέλα που πέταξε τη μαλακία και της φωνάζω "ρε τις σκέφτεσαι τις μαλακίες που λες πριν τις ξεστομήσεις?" και γελούσα. Μετά με έβριζε και της τα έχωσα κι εγώ.
Ρε'σεις μόνο εγώ ακούω τέτοιες παπαριές? Δεν μπορεί να τα βρίσκω μόνο εγώ μπροστά μου αυτά.

Λοιπόν αυτά από μένα, δεν έχω κάτι άλλο να πω, τα κομμεντς ξέρετε πως μπαίνουν, (ότι ερωτησούλα σχόλιο κλπ) ξέρετε τώρα πως γίνεται αυτό 😉

Τσάγια πατατάκιααααααα!!💜💜💜

Το Βιβλιο Του Οτι'ΝαναιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora