Τι λέει πατατάκια?
Όλα κομπλεεεεέ?
Λοιπόν
Δεν ξέρω αν σας το έχω πει αλλά έχω μια μικρή φοβία. Δεν μπορώ να μιλάω μπροστά σε πολύ κόσμο. Να βγάζω λόγους, να διαβάζω ποιήματα κλπ.
Μαντέψτε τώρα ποιος μαλάκας έβαλε υποψηφιότητα για το 15μελες και πρέπει να μιλήσει σε όλο το σχολείο επειδή λυπήθηκε την καθηγήτρια της Φιλοσοφίας.
Έλα μαντέψτε.Αν απαντήσατε "Η Ίριδα, ο γνωστός σε όλους μας μαλάκας που αγχώνεται με τις δημόσιες ομιλίες" τότε συγχαρητήρια.
Εν τω μεταξύ πέντε λεπτά αφού το δήλωσα συνειδητοποίησα τι ακριβώς έκανα. Και ήμουν σε φάση "Πόσο μαλάκας μπορείς να γίνεις ακόμα κούκλα μου γαμώ το μυαλό που κουβαλάς?". Και είχα πανικοβληθεί. Και το πρωτο που μου περασε απο το μυαλό ηταν "ΑΠΌ ΜΕΝΑ ΕΊΝΑΙ ΟΧΙ".Προσπάθησα να βγω αλλά η καθηγήτρια ήταν σε φάση "ΟΟΟΟΟΟΧΙ ΚΑΡΙΟΛΑΚΙ ΤΏΡΑ ΜΠΉΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΊΝΕΙΣ ΝΟΤ ΟΝ ΜΑΙ ΓΟΥΟΤΣ ΓΙΟΥ ΣΑΝ ΟΦ Ε ΜΠΙΤΣ"
Απλά λίγο πιο ήρεμα. Και φυσιολογικά. Και χωρίς τις βρισιές. Και τα αγγλικά.Και έλεγα να κάνω κοπάνα αύριο αλλά η μάνα μου (ενα αρχίδι από δω) ήταν σε φάση "Πρέπει να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου δεν γίνεται συνέχεια να αποφεύγεις τα πλήθη επειδή φοβάσαι" κι ο πατέρας μου (άλλο αρχίδι από'κει) ήταν σε φάση "εγώ όταν ήμουν στην ηλικία σου ήμουν αρχηγός πολιτικου κόμματος, υπουργός Άμυνας και έπινα και καφέ με τον Θεμιστοκλή στην εκκλησία του Δήμου και δεν θα πας εσύ να μιλήσεις σε κάτι παιδια λυκείου? Οοοοχι καριολακι"
Γι'αυτό, προς κάθε άτομο που διαβάζει την συγκεκριμένη παπαριά, παρακαλώ, ΠΑΡΑΚΑΛΏ, μη μου πετάξετε ντομάτες.
Απλά όταν θα αρχίσουν να μιλούν οι υποψήφιοι θέλω κάποιος να ανέβει στο μικρόφωνο (εγώ δεν το κάνω τα πόδια μου θα είναι σα ζελέ) και να πει "Let this year's Hunger Games begin and may the odds be ever in your favor καριολάκια"
Προσφέρομαι να αρχίσω να τοξεύω (είχα κατευθυνση σήμερα σκαστε) τους πάντες και να σφυραω το τραγουδι της Κοτσυφόκισσας δοου.
ΑΙ ΒΟΛΟΥΝΤΙΑΡ ΑΣ Ε ΤΡΙΜΠΙΟΥΤ.
Λοιπόν αυτά από μένα παίδες.
Δεν μπορώ να κοιμηθώ.
ΣΕΡΙΙΙΙΙΙ.
Όποιος βαριέται ας στείλει παιδιά η παρέα είναι ευπρόσδεκτη.
Αντε γειαααααα
YOU ARE READING
Το Βιβλιο Του Οτι'Ναναι
RandomΕνα βιβλιο γεματο βλακειες, μουσικη, βρησιδια, ships, fangirling, μουσικη, ηλιθιοτητες, ανωμαλιες, μουσικη, ships.... Με λιγα λογια ενα βιβλιο για να εκτονωνω εγω, αλλα και εσεις στα κομμεντς, τα νευρα και την τρελα που εχουμε στο κεφαλι... Διαβαζετ...